piele Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Ik heb de afgelopen jaren al veel problemen gehad met een niet door CD ondersteunde SAB PVR ontvanger (Steeds weer wijzigingen in zenderlijst, continu nieuwe softwareupdates nodig die ik zelf niet doen kan en geen ondersteuning electronische TV gids). Gelukkig zijn zenderlijst en software momenteel stabiel, maar ik had me daarom voorgenomen nu voor een gecertificeerde ontvanger te kiezen. En als CD morgen zegt: "uw ontvanger is niet meer gecertificeerd" is het ook einde feest. (die lui doen toch waar ze zelf zin in hebben)
Taita Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Geplaatst: 30 januari 2012 (aangepast) Ik neig nu toch sterk naar het aanbod van Telfort: T.a.v. de apparatuur is belangrijk is dat ik kan opnemen en kijken tegelijk, dat lukt me niet met de SAT M7 801 De integratie van internet en TV bij CD is kennelijk slecht Mijn ervaring is dat klantenservice Telfort beter is dan CD Telfort is goedkoper en heeft een contract voor één jaar Beeldkwaliteit KPN/Telfort schijnt goed te zijn. Geen HD helaas. 30 januari 2012 aangepast door Taita
CDZakelijk Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Je kunt bij Canal Digitaal gewoon zelf een leuke ontvanger aanschaffen, zoals de ET 9000 Ik heb bij canal digitaal op de site overal gekeken maar kan de ET 9000 nergens vinden. Leveren zij deze ook met PLI software.
cheapwatcher Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Ik bedoelde natuurlijk dat je vrije hardware kunt kiezen. Het is maar hoe je mijn zin wilt lezen... Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
kimadi Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Ik neig nu toch sterk naar het aanbod van Telfort: T.a.v. de apparatuur is belangrijk is dat ik kan opnemen en kijken tegelijk, dat lukt me niet met de SAT M7 801 De integratie van internet en TV bij CD is kennelijk slecht Mijn ervaring is dat klantenservice Telfort beter is dan CD Telfort is goedkoper en heeft een contract voor één jaar Beeldkwaliteit KPN/Telfort schijnt goed te zijn. Geen HD helaas. Ik zelf heb Telfort.. Internet is wat ze beloven is de check 17Mb dan krijg je dit ook bij Canaldigitaal wordt beloofd "tot" 20Mb net als Online krijg je dan maar max 8..Telfort geeft VDSL Interactieve tv is wel aardig maar je levert wel iets in op je internet snelheid als je tv kijkt. Verder is het pakket beperkter bij Telfort..Geen film1 mogelijk HD zou toegevoegd gaan worden maar wanneer??? Persoonlijk zou ik dus voor internet van Telfort gaan en tv kijken via de schotel meer aanbod betere beeld kwaltiteit(HD) Gr.Kimadi VU-DUO+ - DM800SE
Taita Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Geplaatst: 1 februari 2012 Ik heb voorlopig maar gekozen voor het opwaarderen van mijn ADSL naar ADSL2+ via Telford. Eerst maar eens afwachten hoe de snelheid dan uitpakt. Als het meevalt kan ik altijd nog besluiten voor interactieve TV te kiezen en de schotel de deur uit te doen.
piele Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Let op! VDSL is niet overal beschikbaar, wel ADSL2+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen