Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd of er mensen de rokende soldeerbout nog wel eens ter hand nemen om een RDVV notune in elkaar te knutselen??

Zijn nog steeds leuke printjes, maar ik heb me voornamelijk bezig gehouden met het "afbouwen"

Monteren en afwerken in een kastje.

Het feitelijke bouwen en solderen van de print zelf heb ik me nooit aan gewaagd.

rdvv8bild.jpg

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Geplaatst:

hoi

Hier al verschillende keren gebouwd , de no tune , is een mooie stuurtrap die breedbandig is.

gr

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

Geplaatst:

hoi

Hier al verschillende keren gebouwd , de no tune , is een mooie stuurtrap die breedbandig is.

gr

Leuk man.... maar ja... Drenthe, dan wordt je met de stuurtrap grootgebracht :grin:

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Geplaatst:

Hoi

Inderdaad er zitten-zatten veel amateurs waar ik er zelf ook eentje van ben , alleen de lol is er tegenwoordig wel vanaf , voor 15jaar geleden kreeg je nog een bekeuring van 500gulden , tegenwoordig zitten ze op 4500 , en een dwangsom van 5jaar op je perceel , en helaas ben ik daar ook eentje van , daarom de hobby maar aan de wilgen gehangen , en kijken over 5jaar wel weer , wat er dan nog van over is .

gr

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar de volledige schemas, en HEX files, van deze units. Bij voorkeur van de 15W / 2010 versie... Heel veel info heb ik al gevonden, maar nergens een volledig schema... :( Ik wil namelijk eentje bouwen, maar wel op een prof. gefabriceerde print. Daarvoor heb ik de z.g.n. "Gerber" bestanden nodig, en die kan je alleen produceren als je het printontwerp in een pakket hebt gemaakt waar deze mogelijk tot exporteren inzit. Dus alle "BMP" / "JPG" bestanden zijn "waardeloos" voor mij... :(

Dus misschien dat iemand de volledige schemas heeft en deze wilt delen?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

• 4 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

alleen ik heb de gerben files hier,met de bij behorende hexfiles voor de zenders!

deze is alleen niet voor handels doeleinden gemaakt,alleen voor de amateurs die zelf eens wat willen maken is dit via mij te verkijgen.

omdat er gewoon erg veel tijd in gestoken is..

losse fabrieks printen om zelf te bouwen is los te verkrijgen bij mij eventueel,om zelfbouwen te stimuleren.

:)

liefde voor de hobby dus.

Grtzz erik jan (rdvv)

De laatste versie van hier :) voor de gene die de notune willen bouwen!

met digitaal regelbaar vermogen.

post-60793-0-36764300-1330293981_thumb.jpg

post-60793-0-03698300-1330294130_thumb.jpg

post-60793-0-60202600-1330293596_thumb.jpg

aangepast door rdvv
Geplaatst:

Hallo Erik Jan,

Bedankt voor je reactie. Nadat ik het bericht had geschreven ben ik verder gaan zoeken en kwam ik een "PKbee" kit tegen die zeer sterk lijkt op wat jij hier laat zien. (PCB is van een "nieuwer" ontwerp gezien de datum op de PCB, en de display PCB heeft meer "opties" lijkt het..)

Is de PKbee een "opvolger" van jouw ontwerp, of is het een kopie van jouw ontwerp?

Kan je mij misschien laten weten wat een set PCB's bij jou kost, zodat ik eventueel een zender zelf kan bouwen? Dit graag via een prive bericht hier op het forum...

Bedankt!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

• Moderator
Geplaatst:

Mischien een domme vraag maar wat is een rdvv "notune" ?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...