markantje Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 (aangepast) Ik krijg morgen een Matrix Cam Air, om deze te testen voor wat betreft de mogelijkheden en bediengemak van deze module. Zijn er al hobbyisten die deze cam in gebruik hebben en hun ervaringen en werkwijze met deze cam willen delen? Laat het me dan weten zodat we samen hier misschien nog meer uit kunnen halen. Leo. 25 januari 2012 aangepast door markantje TECHNISAT DIGIDISH 45 ALPS TWIN LNB TECHNISAT DIGIT ISIO S
markantje Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Geplaatst: 30 januari 2012 Tot nu toe geen reactie's, maar heb de module toch werkend gekregen. Werkt beduidend beter als de Diablo Wifi die ik voorheen gebruikte. TECHNISAT DIGIDISH 45 ALPS TWIN LNB TECHNISAT DIGIT ISIO S
markantje Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Geplaatst: 4 februari 2012 Allen, Heb nu de module een paar dagen goed draaien. Veel stabieler als de Diablo Wifi. In de Diablo Wifi kan maar 1 serverlijn geschreven worden. Bij deze module had ik 6 lijnen gezet en ook alle 6 zijn connected en laten zien met hoeveel kaarten zij werken. Al met al een betere optie om CS op de TV te draaien. Programmeren gaat via FTP en dus geen extra programmer voor nodig. Leo. p.s. Mochten meerdere users al ervaringen hebben met deze module, vul aan en deel je info met anderen. TECHNISAT DIGIDISH 45 ALPS TWIN LNB TECHNISAT DIGIT ISIO S
astrala8 Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 (aangepast) *****Bericht verwijderd****** 8 maart 2012 aangepast door ceesv Vragen over WLAN Cardsharing zijn niet toegestaan!
Gast AudiR8 Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Hallo markantje, Ben je nog tevreden met je kaart? In welke tv heb jij hem zitten?
stefke Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Ik zie deze post nu ook pas. Vroeger veel lopen kloten met de diablo wifi, maar werkt voor geen meter. Kan de de matrix cam air connecten naar een CCcam server? Want dit is me niet echt duidelijk... Grtz
markantje Geplaatst: 9 maart 2012 Auteur Geplaatst: 9 maart 2012 Matrix Cam Air werkt beduidend beter als de Diablo Wifi. Ervaring met de Diablo Wifi is: - 1 serverlijn mogelijk - veel last van freezes. Ervaring met de MCA is: - meerdere serverlijnen mogelijk - geen last van freezes, of alleen in het begin 1 á 2 keer. - duurt wel langer met initialiseren. +/- 3 minuten. TECHNISAT DIGIDISH 45 ALPS TWIN LNB TECHNISAT DIGIT ISIO S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen