Ga naar inhoud


Wie heeft ervaring met een ON-LINE CRM pakket ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Eindelijk na vele maanden weer een nieuwe werkgever gevonden. (bedrijf bestaat nog maar een paar jaar)

 

Het is een bedrijf in de ******verkoop. We werken met bestanden van de tel***gids.nl De verwerking van deze gegevens wordt nog gewoon met de hand op papier verwerkt. Er zijn een zestal collega's aan het bellen voor verschillende regio's en projecten.

Het kan dus zo zijn, dat IK iemand bel, waar mijn collega al mee bezig is of bv net heeft gebeld.(zeer slordig in dat geval) We bellen alleen B2B.

 

Ik weet dat er professionele CRM pakketten zijn, maar deze investeringskosten zijn gewoonweg nu nog niet haalbaar. Ik lees e.e.a. op internet over ON-LINE crm pakketten.

 

In het bedrijf staan 7 computers, wel internet, GEEN netwerk (lees: server)

 

Is het mogelijk om met deze computers op 1 CRM pakket on-line in te loggen en elkaars gegevens in te zien ?

 

Wat ik zou willen;

 

1) is het met die 7 computers zonder onderling netwerk mogelijk ?

2) klanten handmatig of eventueel via excel bestanden toevoegen

3) zien of deze prospect al gebeld is, en door wie, en wanneer en resultaat ?

4) wanneer moet een eventuele klant/prospect terug gebeld worden ?

 

etc etc

 

Ik denk niet dat het van de regels van dit board toegestaan is mij namen door te geven, of het moet een gratis pakket zijn.

 

Graag reactie's van ervarings deskundigen.

 

Groet,

 

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


oke........

 

Maar ik heb geen kennis van PHP, SQL etc....

 

Moet ik dat dan wel hebben ?

 

Groet,

 

Ronald

 

Bovendien zoek ik een liefst een Nederlands pakket, dit ivm mijn collega's.

 

Het hoeft niet helemaal gratis te zijn, als ik ik nu zie hoeveel tijd er verloren gaat tussen overleg, toner en papier kosten van elke uitdraai op de laser printer (cartridges zijn ook peperduur.....) het heen en weer lopen naar de printer etc. (en dan praat ik maar niet over de enorme papier stapels op ieders bureau...)

 

Het belangrijkste is dat collega A op de hoogte is wat collega B, C,D etc doen en vooral al wat ze hebben gedaan.....en wat er nog gedaan moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SaaS is zeker voor jou een oplossing.

 

SugarCRM is volgens mij wel één van de bekendere. Die kan je zelf draaien door surferruimte te huren bij een hosting bedrijf. Kijk ook eens naar Bitnami.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...