Ga naar inhoud


DVD film van Pal naar NTSC


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten

Ik wil graag enkele DVD films van het Pal formaat, welke we hier in Europa gebruiken aan mijn familie in Amerika laten zien, maar zij hebben het NTSC systeem.

Nu zijn er bedrijven die tegen een niet geringe vergoeding film wel willen overzetten, maar dan wordt het wel heel erg duur.

 

Is er software op de markt die dit wel kan?

 

Wie weet hier iets meer over te vertellen of wie heeft een bruikbare oplossing voor dit probleem?

 

Alvast bedankt

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Moderne tv's en dvd spelers hebben er helemaal geen probleem mee... Wij kunnen ook gewoon NTSC dvd's afspelen tegenwoordig. (al heel lang eigenlijk)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moderne tv's en dvd spelers hebben er helemaal geen probleem mee... Wij kunnen ook gewoon NTSC dvd's afspelen tegenwoordig. (al heel lang eigenlijk)

 

Tsja, dat weet ik wel, maar jouw antwoord is niet mijn vraag, ik weet wel wat wij hier kunnen, maar dat wil niet zeggen dat zij dat ook kunnen??

aangepast door Poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er software op de markt die dit wel kan?

 

Wie weet hier iets meer over te vertellen of wie heeft een bruikbare oplossing voor dit probleem?

 

Probeer het eens met Any Video Converter. Goed en gratis.

 

vGnp

post-44950-0-75714000-1327661158_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens met Any Video Converter. Goed en gratis. vGnp

 

Dank je vGnp, heb het gedownload, geinstalleerd en heb de DVD's omgezet, hopelijk is het goedgekomen, Ga morgen de drie DVD's versturen en als het gelukt is dan kom ik erop terug, ook als het niet gelukt is...:))

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de ontvanger een DVD speler met HDMI aan de TV heeft hangen, dan maakt het niet meer uit... Ik heb hier een PAL TV, met een NTSC DVD speler, via HDMI aan de TV, en dat werkt gewoon.

Echter mijn Samsung BluRay speler weigert PAL DVD's te spelen (ook de regio vrije) met de mededeling dat het TV systeem incorrect is... :(

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Probeer het eens met Any Video Converter. Goed en gratis. vGnp

 

Zoals beloofd kom ik terug op het resultaat.

 

De DVD's zijn in Amerika goed ontvangen, en ze werken ook, de familie is me heel erg dankbaar.

 

vGnp bedankt voor je tip, Any Video Converter werkt prima, ik blij en de familie erg blij, wat wil je nog meer

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...