kees hekstra Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 het word volop winter satvrienden.De temperatuur gaat eind volgende week vrijdag s/nachts naar strenge tot zeer strenge vorst.mogelijk hier in friesland tot ruim 15 graden onder nul.Ook overdag vorst tot - 6 graden.groeten kees winter en weerliefhebber. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast catw Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 De temperatuur gaat eind volgende week vrijdag s/nachts naar strenge tot zeer strenge vorst.mogelijk hier in friesland tot ruim 15 graden onder nul.Ook overdag vorst tot - 6 graden.groeten kees winter en weerliefhebber. Dan laat ik mijn rolluiken naar beneden, helpt aardig wat in de stookkosten terug te brengen en verdien ik ze mooi snel terug.
DeBeek Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 het word volop winter satvrienden.De temperatuur gaat eind volgende week vrijdag s/nachts naar strenge tot zeer strenge vorst.mogelijk hier in friesland tot ruim 15 graden onder nul.Ook overdag vorst tot - 6 graden.groeten kees winter en weerliefhebber. Je leest zeker de Telegraaf ?
Gast catw Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 Dit volgende zegt Piet er over; Het heeft even geduurd, maar mijn wintergevoel is er nu vrijwel 100%. Ik ga zelfs voor matige tot strenge vorst voor het einde van volgende week. Temperaturen in de nachten tussen -9 en -15 graden en overdag lichte tot matige vorst met een stevige wind uit het oosten.
Gast catw Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 bah Hoezo, moet je jou schaatsen nog laten slijpen?
pukje Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 06:30 ruiten krabben 06:45 koude auto wegrijden 07:00 eindelijk auto is warm dit vind ik niet leuk
Gerard 76 Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 Nou,15 minuten krabben is wel errug lang. Wie is de bron,toch niet Pietje Paulusma? Als je je wagen maar niet een tijd lang laat snorren tot ie warm is, dat vind ik echt aso,vooral als mensen dat 's ochtends om half 6 al doen met hun turbodieselbusje.
Gast catw Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 (aangepast) 05:30 instappen, warme auto, had benzine kachel er in ooit (aangeschaft via een Volvo dealer) welke in mijn Golf paste. 27 januari 2012 aangepast door catw
pukje Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 05:30 instappen, warme auto, had benzine kachel er in ooit (aangeschaft via een Volvo dealer) welke in mijn Golf paste. wat ben jij een gelukkig mens
Gast opnieuwterug Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 je kan de auto ook gewoon in de garage zetten. ============================== johan
kees hekstra Geplaatst: 27 januari 2012 Auteur Geplaatst: 27 januari 2012 nee helaas heb ik ik dit al lang voorspeld!!!!.Maar alleen met kennissen.Het weer is voor mij gemakkelijker te voorspellen met diverse weerkaarten.Maar ik kan nog niet eens handmatig een cam instaleren in de dreambox.Ik heb ook mijn beperkingen.zo ie zo tot half februari diep winters en transportkou is onderweg vanuit rusland.Groeten kees. 1 Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Ronsworld Geplaatst: 28 januari 2012 Geplaatst: 28 januari 2012 Nou,15 minuten krabben is wel errug lang. Eigen schuld, had ie maar geen buschauffeur moeten worden... HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Sjattuh Geplaatst: 28 januari 2012 Geplaatst: 28 januari 2012 Grappig, hier wordt het vanaf aanstaande vrijdag weer mooi weer. Blijft wel relatief koud, zo een 10-15 graden... Krabse mensen in den Neder Landen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
rommelaar Geplaatst: 28 januari 2012 Geplaatst: 28 januari 2012 nee helaas heb ik ik dit al lang voorspeld!!!!.Maar alleen met kennissen.Het weer is voor mij gemakkelijker te voorspellen met diverse weerkaarten.Maar ik kan nog niet eens handmatig een cam instaleren in de dreambox.Ik heb ook mijn beperkingen.zo ie zo tot half februari diep winters en transportkou is onderweg vanuit rusland.Groeten kees. Is meestal wel zo als het hoge druk gebied uit Rusland komt aanzetten dan is het meestal niet met een weekje weer voorbij. En .........wat sjatuh hier schrijft vind ik een rot opmerking en dit vind hij nog fijn ook om ons ff lekker te maken en dit te vertellen :D Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen