rolandroland Geplaatst: 21 februari 2012 Geplaatst: 21 februari 2012 (aangepast) Abonneenummer: ****** Smartcardnummer: ****** Referentie: OP************ Betreft: Beëindiging volledige abonnement Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw opzegbrief met betrekking tot uw huidige abonnement in goede orde ontvangen. Uiteraard respecteren wij uw besluit om het abonnement te beëindigen en zullen zorgdragen voor een correcte afwikkeling. Het is mogelijk dat de nieuwe nota en de opzegging elkaar zullen kruisen. Het eventuele teveel in rekening gebrachte bedrag zal door ons gecrediteerd worden. Conform onze Algemene Abonnementsvoorwaarden (www.canaldigitaal.nl/voorwaarden) worden abonnementen standaard eerst voor een periode van 12 maanden aangegaan (tenzij anders overeengekomen) en na deze initiële contractperiode heeft u een opzegtermijn van ten minste 1 maand tenzij expliciet anders met u overeengekomen. Vanaf 30/09/11 beschikt u alleen nog over de televisiezenders Nederland 1, 2 en 3, BVN en alle vrij te ontvangen zenders. Tot deze datum kunt u blijven genieten van uw huidige zenderpakket. Om Nederland 1, 2 en 3 te ontvangen dient u altijd gebruik te maken van uw smartcard. Met uw huidige zenderpakket heeft u nog de beschikking over alle Nederlandse commerciële zenders, zoals o.a. RTL 4, SBS6 en Veronica. Daarnaast heeft u toegang tot de helpdesk tegen gereduceerd tarief en garantie op uw smartcard. Al deze voordelen komen per 30/09/11 te vervallen, tenzij u voor slechts € 69,96 per jaar* een abonnement neemt op het Set Top Box-pakket. Ga direct naarwww.canaldigitaal.nl/wijziging om het Set Top Box-pakket aan te vragen. U kunt ons tevens bereiken op 0900-9327 ( € 0,15 p/m) van maandag tot en met zaterdag van 09:00 - 21.00 uur. Wij wensen u de resterende contractperiode nog veel kijkplezier! Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal *Prijswijzigingen voorbehouden Ben zelf ook wat te laat wakker geworden dat het abonnement al had moeten stoppen. Toen ik belde met Canal Digitaal gaven ze niets over het feit aan dat ik al op had gezegd. Ze konden de brief ook niet zien, dan moest ik exact de datum noemen wanneer deze verstuurd was. 21 februari 2012 aangepast door rolandroland
rolandroland Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 Via een ander forum een reactie mogen ontvangen van Webcare Team Canal Digitaal: Beste RolandRoland, Een bestaande smartcard kan natuurlijk ook telefonisch door ons van een abonnement voor zien worden. Spijtig om te vernemen dat u onze opzegservice als klantonvriendelijk ziet. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal.
rolandroland Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 Trouwens ik kreeg in mijn inlog menu er een optie bij! Canal Digitaal doet toch nog "iets" goed: HDTV-proefpakket opzeggen !
Peter__ Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Goede actie dit formulier hier te downloaden. Heb vorig jaar volgens de instruktie van CanalDigitaal telefonisch opgezegd. Dan moet je gewoon reageren op wat je niet weet en niet krijgt. Opzegging mooi niet verwerkt. Daar kom je dan pas later achter, en claim reageer je daarop, wordt je medegedeeld dat je had moeten reageren op een niet verzonden mail met opzegdocument. Volhouden dat je de email nooit ontvangen hebt helpt niet. Dit document wordt ook door CanalDigitaal niet op hun help-site vermeld. Gebruik aub dit document, en blijven sturen als CanalDigitaal niet reageert. Beste is aangetekend sturen. Peter
Jap Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Ik heb afgelopen maandag 2 opzegbrieven verstuurd voor mijn beide smartcardz. Hoe lang duurt het voordat je normaalgesproken reactie krijgt ? AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
Johan45 Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Normaal heb je na ongeveer 8 tot 10 werkdagen de schriftelijke bevestiging in huis. Vult u rustig aan !!!
Jap Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 Inmiddels na 5 dagen netjes een bevestiging gehad voor beide kaarten. Ik heb inmiddels ook al signaal op de kabel. Prima geregeld dus. AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
Jozef Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Abo ook opgezegd met het verzoek om dat per eind juli te doen, inmiddels een 2e opzegformulier verzonden en vandaag d bevestiging dat mijn abo op de settop per 16/6 zal worden beëindigd..... kennelijk is te vroeg opzeggen ook niet mogelijk, geen kalender of zo.... ik zie het wel wanneer het stopt. wel al 2 aanbiedingen voor andere pakketten in de bus, dat kunnen ze kennelijk wel op tijd verzenden en registreren.... Visiosat G4:Astra1,2,3 & Hotbird + 4 x Inverto quad + Rebox 9000HD(1TB-WDgreen) + Echostar 5020pvr
CDZakelijk Geplaatst: 1 juni 2012 Auteur Geplaatst: 1 juni 2012 Bij twijfel het opzegformulier copieeren en dagelijks verzenden. Porto kosten hoef je zelf niet te betalen.
martjeB Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Draadje is ondertussen oud, maar er is niet veel veranderd: Ik dacht mijn film1 pakket op te zeggen per email. En inderdaad, een reply ontvangen dat dat nog steeds, alleen telefonisch kan. Toen maar het wijzigingsformulier (uit dit topic) naar het (gratis) antwoordnummer gestuurd. Aangegeven om welke kaart het gaat en aangevinkt welk pakket ik wil houden. Dat leverde mij 3 brieven op! -film1 opgezegd -kaart 1 opgezegd -kaart 2 opgezegd Hoezo klantje pesten? Gtz. Martje B
Böllke Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Abonneenummer: ****** Smartcardnummer: ****** Referentie: OP************ Betreft: Beëindiging volledige abonnement Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw opzegbrief met betrekking tot uw huidige abonnement in goede orde ontvangen. Uiteraard respecteren wij uw besluit om het abonnement te beëindigen en zullen zorgdragen voor een correcte afwikkeling. Het is mogelijk dat de nieuwe nota en de opzegging elkaar zullen kruisen. Het eventuele teveel in rekening gebrachte bedrag zal door ons gecrediteerd worden. Conform onze Algemene Abonnementsvoorwaarden (www.canaldigitaal.nl/voorwaarden) worden abonnementen standaard eerst voor een periode van 12 maanden aangegaan (tenzij anders overeengekomen) en na deze initiële contractperiode heeft u een opzegtermijn van ten minste 1 maand tenzij expliciet anders met u overeengekomen. Vanaf 30/09/11 beschikt u alleen nog over de televisiezenders Nederland 1, 2 en 3, BVN en alle vrij te ontvangen zenders. Tot deze datum kunt u blijven genieten van uw huidige zenderpakket. Om Nederland 1, 2 en 3 te ontvangen dient u altijd gebruik te maken van uw smartcard. Met uw huidige zenderpakket heeft u nog de beschikking over alle Nederlandse commerciële zenders, zoals o.a. RTL 4, SBS6 en Veronica. Daarnaast heeft u toegang tot de helpdesk tegen gereduceerd tarief en garantie op uw smartcard. Al deze voordelen komen per 30/09/11 te vervallen, tenzij u voor slechts € 69,96 per jaar* een abonnement neemt op het Set Top Box-pakket. Ga direct naarwww.canaldigitaal.nl/wijziging om het Set Top Box-pakket aan te vragen. U kunt ons tevens bereiken op 0900-9327 ( € 0,15 p/m) van maandag tot en met zaterdag van 09:00 - 21.00 uur. Wij wensen u de resterende contractperiode nog veel kijkplezier! Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal *Prijswijzigingen voorbehouden Ben zelf ook wat te laat wakker geworden dat het abonnement al had moeten stoppen. Toen ik belde met Canal Digitaal gaven ze niets over het feit aan dat ik al op had gezegd. Ze konden de brief ook niet zien, dan moest ik exact de datum noemen wanneer deze verstuurd was. RolandRoland Welk formulier had je opgestuurd, opzeggen of wijzigen? Indien de wijziging, welk 'pakket' had je aangegeven? Mvg Böllke
faalhaas Geplaatst: 5 april 2013 Geplaatst: 5 april 2013 Heeft iemand (na opzegging) ooit het verzoek gehad om schotel en/of tuner terug te sturen naar CD?
johannes55 Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Opzeggen van canaal digitaal is ontzettend moeilijk, ze doen alles om je te houden bij hun, ik heb vorig jaar geprobeerd op te zeggen bij canaal digitaal, eerst heb ik de klantenservice gebeld, die meneer vroeg eerst wie mijn kaart had overgenomen, ik zei niemand want met die kaart kan ik de 3 nederlandse zenders bekijken zonder abonnement, daarna zei die meneer ik stuur u een email met daarin de opzegbrief zodat u kunt opzeggen, ik heb enkele dagen gewacht maar ik kreeg geen email, daarna heb ik weer de klantenservice gebeld ,die meneer zei als mij was toegezegd dat ik een email zou krijgen om op te zeggen dan hoefde hij dat niet meer te doen en moest ik afwachten, toen heb ik enkele emails gestuurd naar de klantenservice over mijn opzegging maar daar hoorde ik niets van terug, daarna heb ik via internet een opzegbrief gedownload met de opzeg gegevens van canaal digitaal, en opgestuurd daar hoorde ik ook niets van, en het adres klopte wel, daarna heb ik die brief aangetekend verzonden dat koste mij 2 keer geld, omdat ik die opzegbrief 2 x aangetekend had verzonden, na 2 maanden kreeg ik pas bericht dat mijn abonnement opgezegd was. Dus voor mij geen cannal digitaal meer, want het opzeggen is een verschrikking en gun ik niemand.
CDZakelijk Geplaatst: 29 juni 2013 Auteur Geplaatst: 29 juni 2013 (aangepast) Misschien iets voor Kassa ? Als er genoeg klachten binnen komen zullen ze er wel zeker iets mee gaan doen. 29 juni 2013 aangepast door CDZakelijk
DeBeek Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 Misschien iets voor Kassa ? Als er genoeg klachten binnen komen zullen ze er wel zeker iets mee gaan doen. Tuurlijk, kennen we nog het topic over de kaartbeperking naar 4, Allemaal bellen schrijven enz, en wat deden Kassa, Radar enz er mee,,,, juist , NIETS.. Kassa had het druk met de rookworsten test en Radar met de woekerpolissen... 1 heeft er gereageerd met als antwoord,, Er zijn genoeg aanbieders van tv , als je het niet bevalt dan zeg je op en neem je een ander..
Aanbevolen berichten