mietde Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Als je een abbo heb én een 2e kaart, moet je dan voor beide kaarten een formulier opsturen of alleen voor de hoofdkaart. Voor de zekerheid maar een 2e formulier opsturen... You cannot ignore that member
nchingo Geplaatst: 21 november 2013 Geplaatst: 21 november 2013 Goedemorgen allen, Wie kan mijn advies geven nl opzeggen van mijn abbo bij CD. Wat ik heb gedaan, forum doorspitten, info verzamelt en aan de slag gegaan. Opzeg brief gedwn, alle gegevens ingevoerd en opgestuurd. Week later niets gehoord en ook geen bevestiging. Toen maar besloten om op te bellen, medewerker bevestigt dat mijn brief is ontvangen maar opzeggen kan niet want in juli heb ik een Seca 2 orange kaart heeft ontvangen maar tegen betaling van €27.50.Omdat ik een nieuwe kaart heeft ontvangen is mijn abbo. voor nog een jaar verlengd. Er is geen woord over gezegd/gesproken over verlenging. Vindt belachelijk dat ik nog voor een kaart moeten betalen. Nu zegt CD dat ik een schriftelijk brief moeten schrijven om hun toestemming te geven om het telefoon gesprek af te luisteren. Wat moet of kan ik doen ? Zie mail CD : Beste heer/mevrouw, Er is al een telefonisch gesprek plaats gevonden met toezegging voor verdere afhandeling van beeindigen van contract. Ik heb het niet voor gekozen om mijn contract door te laten lopen. Graag ontvang ik een bewijs hierover. Dit gesprek heeft me al veel geld gekost. Een bevestigen is gewenst. Dank u voor u samenwerking, met vriendelijke groet, Van : vragen@canaldigitaal.nlDatum : 09/11/2013 11:38Aan : nchingo@tiscali.nlOnderwerp : opzeggen contract [#364788]Geachte heer xxxx,Bedankt voor uw e-mail. U geeft aan geen bevestiging te hebben gekregen van uw opzegging.Uit onze gegevens blijkt dat u er voor heeft gekozen uw abonnement door te laten lopen.Wij raden u aan telefonisch met ons contact op te nemen om dit alsnog met de afdeling opzeggingen te bespreken.U kunt contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900-9323 (€ 0,15 pm).Onze medewerkers staan van maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 21:00 uur klaar om u van dienst te zijn.Excuses voor de overlast. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Klantenservice CanalDigitaalMeer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden Geachte heer/mevrouw ,U hebt op 12-11-2013 om 15:50:51 gereageerd op onze e-mail.Ons antwoord op uw reactie is:Bedankt voor uw mail.In uw mail geeft u aan dat u uw abonnement heeft beeindigd maar dat dit als een verlenging is verwerkt.Dit staat inderdaad zo geregistreerd in ons systeem, uiteraard zou dit een misverstand kunnen zijn. Graag willen wij u vragen dit door middel van een brief aan ons door te geven. Hierbij dient u te vermelden dat u toestemming geeft het gesprek terug te luisteren en graag duidelijkheid wilt over het gesprek dat toen is gevoerd. Mocht hieruit blijken dat inderdaad het pakket opgezegd moest worden zullen wij dit uiteraard honoreren. Echter zonder een brief met handtekening van toestemming kunnen wij dit wettelijk gezien niet verder behandelen.U kunt u brief versturen naar het volgend adres:CanalDigitaalPostbus 4441200 JJ Hilversum Onze excuses voor het ongemak.Wij hopen u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Klantenservice CanalDigitaalMeer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden Voorgaande mailwisseling:Geachte heer/mevrouw, U zegt: " Dit omdat wij niet voldoende informatie hebben ontvangen van u om uw account gegevens op te zoeken" dit snap ik niet want het is schriftelijk opgezegd. Als u niet voldoende informatie zou hebben, hoe kan ik dan in u vorige mail deze bericht ontvangen. U mail CD: " Uit onze gegevens blijkt dat u er voor heeft gekozen uw abonnement door te laten lopen.Wij raden u aan telefonisch met ons contact op te nemen om dit alsnog met de afdeling opzeggingen te bespreken " Zou u het mijn uitlegen ? Het betreft: xxxx Mt Weesp Kaartnr.xxxxxxxxxxx. Gesproken met heer. Faouzi Hopelijke wordt het snel afgerond. In afwachting van u antwoord. Alvast bedankt, met vriendelijke groet, ----Origineel Bericht----Van : vragen@canaldigitaal.nlDatum : 12/11/2013 10:23Aan : nchingo@telfort.nl Onderwerp : RE: Re: opzeggen contract [#370398] [#370398]Geachte heer/mevrouw ,U hebt op 9-11-2013 om 14:41:29 gereageerd op onze e-mail.Ons antwoord op uw reactie is:Bedankt voor uw mailU geeft aan dat u graag een bevestiging wilt ontvangenHet spijt ons u te berichten, maar wij willen u vriendelijk vragen om uw e-mail nogmaals te sturen. Dit omdat wij niet voldoende informatie hebben ontvangen van u om uw account gegevens op te zoeken. Wij willen u daarom vriendelijk vragen om ons uw correcte postcode & huisnummer te geven, uw klantnummer en/of uw kaartnummer.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerdMet vriendelijke groet,Klantenservice CanalDigitaalMeer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden Voorgaande mailwisseling:Beste heer/mevrouw, Er is al een telefonisch gesprek plaats gevonden met toezegging voor verdere afhandeling van beeindigen van contract. Ik heb het niet voor gekozen om mijn contract door te laten lopen. Graag ontvang ik een bewijs hierover. Dit gesprek heeft me al veel geld gekost. Een bevestigen is gewenst. Dank u voor u samenwerking, met vriendelijke groetKlantenservice CanalDigitaalMeer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden Beste mensen, Dit is schriftelijke opgezegt. Mijn opzegging is opgestuurd naar u antwoordnummer. De ontvangs van mijn brief is ook al bevestigd door u medewerker van Canadigtaal. Mijn vraag is, graag mijn contract per direct beeindigen a.u.b. Ik dank u voor uw medewerking, Met vriendelijke groet, Aan : nchingo@telfort.nlOnderwerp : RE: Re: RE: Re: RE: Re: opzeggen contract [#377957] [#377957] [#377957] [#377957]Geachte heer/mevrouw ,U hebt op 18-11-2013 om 13:00:46 gereageerd op onze e-mail.Ons antwoord op uw reactie is:Allereerst hartelijk dank voor uw email.U geeft aan te eisen dat wij uw opzegging per email in behandeling nemen. Dit is helaas niet mogelijk. Volgens onze algemene voorwaarden zijn uw mogelijkheden dit per post of per telefoon te doen. Daarnaast moeten wij u melden dat de Consumentenbond slechts een vereniging is, geen wetgevende autoriteit. Om deze rede is een uitspraak van de consumentenbond op geen enkele wijze bindend voor CanalDigitaal. Daarnaast is de enige methode om toestemming te verlenen voor het terugluisteren van het gesprek schriftelijk. Dit in verband met zowel de wetgeving als onze privacy policy. Mocht u hier niet mee akkoord gaan, dan kunt u de opzegging alsnog laten uitvoeren met 1 maand opzegtermijn. Dit door deze schriftelijk of telefonisch door te geven.Wij hopen u bij deze voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Klantenservice CanalDigitaal Hopelijke weet iemand welke actie ik beste kan ondernemen, Alvast bedankt, met vriendelijke groet, nchingo
sat4all2013 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Beste Nchingo, Canal Digitaal doet er alles aan om opzeggingen te weigeren, in mijn geval hebben we telefonisch opgezegd dit is schriftelijk bevestigd maar weer geannuleerd (en niet bevestigd) door het callcenter door te bellen en een aanbod te doen dat we gratis een maand respijt kregen om de overgang te voltooien. Dit was overigens niet nodig geweest daar Canal Digitaal de telefoonlijn van internet en bellen al had overgezet naar de nieuwe provider. Nu blijven ze doorfakturen terwijl de telefoonlijn bij de nieuwe provider loopt. Er is flink geknoeid met de fakturering, een deel van het zenderpakket is wel verwijderd. Canal Digitaal beweert dat respijt geven van een maand hetzelfde inhoud als annulering van de opzegging. Op mails wordt niet gereageerd telefonisch wordt je lang aan het lijntje gehouden en doorverbonden naar medewerkers die niets oplossen. Indien dit bedrijf effectief zou werken kunnen ze zeker 75 % van de medewerkers naar huis sturen. De aanmelding twee jaar geleden verliep op soortgelijke wijze, alles correct via internet geregeld waarna gebeld werd met een mederwerker die compleet niet wist wat de status was van de opdracht en je van alles probeert aan te praten. Wij hebben er voor gekozen om de klantenservice niet meer serieus te nemen, je kunt net zo goed contact op nemen met de concurrent om je verder te helpen met je probleem. We betalen de onterechte fakturen niet laten deurwaardersbrieven voor wat ze zijn en zien wel of ze een rechtzaak beginnen. Ik ga er vanuit dat de callcentermedewerkers de gerechtelijke kosten in rekening gebracht krijgen vanwege misleidende verkooptrucs. Indien het probleem niet binnen enkele weken is opgelost doen we wel aangifte van oplichting bij www.politie.nl. In jouw geval kun je gewoon maandelijks opzeggen met in achtneming van de contractduur cq opzegtermijn. Het feit dat je een andere kaart hebt gekregen doet niet terzake. Canal Digitaal heeft reeds van dit soort rechtzaken verloren ivm opgezegd zonder ontvangen bevestigingen. Ze zijn op internet te vinden.
nchingo Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Beste sat4all2013, Bedankt voor je reactie. Wat een zooitje daar. Bij ene mail zeggen ze ja en bij een andere weer nee. Volgens mij weten ze zelf niet wat ze aan het doen zijn. Bij de eerste mail zeggen ze dat ik mijn contract niet kan beeindigen i.v.m. nieuwekaart en bij de tweede mail zeggen ze dat ze mijn gegevens niet hebben. Hoe kunnen ze dat zeggen dat ik mijn contract niet kan beeindigen zonder gegevens, das toch raar.Ga vandag wel een brief sturen met mijn toestemming om de bandje af te luisteren.Ook bij vermeld dat ik een bewijs nodig hebt. Gaan het afwachten. Wordt vervolgt... bedankt en groetjes, nchingo
martjeB Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Andere benadering: Als je pakket duurder wordt (bijv. family m.i.v. 1-11-2013), mag je tussentijds opzeggen. Wellicht ben je daarvoor eigenlijk te laat, maar was je wel geïnformeerd over de verhoging? Als je family hebt en nu pas ontdekt dat het duurder is geworden, kun je per direct opzeggen. Gtz. Martje B
Amager95 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Als je helemaal niets meer afneemt van CD, dus ook geen geregistreerde kaart meer, de bank bellen en zeggen dat de wilt dat de incass geblokkeert moet worden en er NIETS meer afgeschreven mag worden. Dit helpt dus. Wel de bevestigingsbrief van opzegging goed bewaren. Als ze gaan zeuren, dan rechtshulp inschakelen. Vergeet niet dat je te maken hebt met een Luxemburgs bedrijf. Dus als er wat gaat spelen kom je op het terrein terecht van het Luxemburgs recht. Dat maakt het allemaal meer dan ingewikkeld.
nchingo Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Goedeavond MartjeB, Bedankt voor je reactie. Op 23 okt 2013 heb ik een opzegging brief opgestuurd. Wij willen geen abbo meer want wij kijken alleen maar naar de FTA zenders. Zodoende willen wij het afzeggen. CD houd vol dat ik pas in juli kan opzeggen terwijl maandelijks opzegbaar is. Wat een rare lui zijn dat zeg. Ik zal niemand aanraden om bij CD te gaan. Ik zit al denk 12 jaar of zo. Maar ja, vandaag is de brief de deur uit gegaan en nu maar afwachten. Wordt vervolgt.. met vriendelijke groet, nchingo
wanderer Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 dan zul je wel een abbo hebben wat pas in juli afloopt... Samsung 40D6510WS
Moderator ceesv Geplaatst: 25 november 2013 Moderator Geplaatst: 25 november 2013 Goedeavond MartjeB, Bedankt voor je reactie. Op 23 okt 2013 heb ik een opzegging brief opgestuurd. Wij willen geen abbo meer want wij kijken alleen maar naar de FTA zenders. Zodoende willen wij het afzeggen. CD houd vol dat ik pas in juli kan opzeggen terwijl maandelijks opzegbaar is. Wat een rare lui zijn dat zeg. Ik zal niemand aanraden om bij CD te gaan. Ik zit al denk 12 jaar of zo. Maar ja, vandaag is de brief de deur uit gegaan en nu maar afwachten. Wordt vervolgt.. met vriendelijke groet, nchingo http://www.sat4all.com/forums/topic/333373-van-seca2-kaart-naar-oranje-seca3-kaart/?p=2164100 Misschien afgelopen zomer in ruil voor een gratis kaart een pakket upgrade of een verlenging voor een jaar aan de broek gekregen? Wanneer je de kaart gewoon betaald hebt en geen pakket verandering gedaan hebt zou je gewoon moeten kunnen opzeggen per maand. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
nchingo Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 Hallo ceesv, Dat dacht ik ook maar mooi niet. De kaart heb ik niet gratis gekregen. Dat heeft me €27.50 gekost en is mijn nooit verteld/gevraagd over contract verlenging. Wat ze nu doen is, duur nummers laten bellen en onnodig allerlei brief laten schrijven. Volgens CD is eMail niet rechtgeldig. Cd verzint van alles om tijd te rekken. Maar goed nu een brief met daarin toestemming verlent aan CD om mijn gesprek af te luisten. Even afwachten met welke smoes ze komen. met vriendelijke groet, nchingo
Moderator ceesv Geplaatst: 28 november 2013 Moderator Geplaatst: 28 november 2013 Wanneer je de kaart voor de normale prijs gekocht hebt is er geen sprake van verlenging. Wanneer je korting hebt gekregen zou er misschien sprake kunnen zijn van contract verlenging. Wanneer je iets kunt bestellen per e-mail zou je het ook moeten kunnen afzeggen per e-mail. Echter recht hebben en recht krijgen zijn 2 verschillende dingen. Daarom is het verstandig en goedkoper om per aangetekende brief op te zeggen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
blitzteam Geplaatst: 4 december 2013 Geplaatst: 4 december 2013 Hoe zit het eigenlijk, als ik bv overstap naar Ziggo, en Ziggo alles laat opzeggen. Heeft iemand hiermee ervaring. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
nchingo Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Hallo allen, Vorige week brief ontvangen met daarin " contract wordt beeindigd per ? juli 2014 " dus is niet mogelijk per maand af te zeggen. Wat een oplichters ! CD willen gewoon mijn centen afpikken. Wat kan ik nog verder doen ? met vriendelijke groet, nchingo
youriy Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 klacht indienen bij de geschillencommissie. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Johan45 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Hallo allen, Vorige week brief ontvangen met daarin " contract wordt beeindigd per ? juli 2014 " dus is niet mogelijk per maand af te zeggen. Wat een oplichters ! CD willen gewoon mijn centen afpikken. Wat kan ik nog verder doen ? met vriendelijke groet, nchingo Per maand opzeggen kan na afloop van je jaar contract. Waarschijnlijk ben je dan medio juni 2013 een jaar contract aangegaan met CanalDigitaal. Heb je de CanalDigitaal apparatuur in bruikleen dan kan het ook nog zo zijn dat je in juni 2012 een twee jarig contract bent aangegaan. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten