Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de fans, zondag 29/01 de start van een nieuwe serie van Top Gear, ze zitten al aan serie nr 18.

BBC HD of BBC2.

http://www.bbc.co.uk...rammes/b01bmq59

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Geplaatst:

Een soortgelijk progamma ""Grip,, is iedere zondag om 19.00u op RTL2 te zien ,is mijn inziens beter,Gebaucht Wagen Expert Gett Muller verzorgt ook de presentatie van dit veelzijdige progamma.

Geplaatst:

Beter dan Top Gear??? Dat is..... Dat is..... Dat.... nee, dat kan echt niet ;):D

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Hoe kleiner de ballen , hoe groter de wagen ....

Dit heeft niets met Top Gear te maken , het was de conclusie van een studie over de sociale klasse in de sport : van voetbal over hockey naar tennis ... en dan kwam men tot hogervemelde conclusie .

Maar ik vond het hier ook niet misplaatst : die jongens beschikken wel over enorme budgetten , dikke salarissen , en een sterke zender .

Toffe jongens , daar niks van , maar soms is het "erover" , maar goed : ze laten ons soms ( of sommigen ) dromen .

En James May is de beste ( daar ga , Jeremy Clarkson ..) .

Nu zal ik wel wat moeten slikken vrees ik ... :cry: :cry: :confused:

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Hoe je het draait of keert , het blijft leuke televisie :') .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...