Ga naar inhoud

welk programma biedt zich aan om onder openpli 2.1 naar pc te streamen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

OpenWebif

Open Source Web Interface for Linux set-top box

Nothing playing.

Main

Volume Control

Volume:

volume_mute.png

Box Control

Remote

ow_remote.png

(shift + click for long pressure)

Info

Stream

Settings

Epg Search

Search

Remote Control

dm_normal.png

(shift + click for long pressure)

CurrentBouquetsProvidersSatellites

Dreambox 800HD
1x 65 cm op astra 19.2/astra 23.5  monoblock lnbf

Geplaatst:

dank

Ik heb OpenWebif plugin geinstalleerd.

Vanmorgen onder Google Chrome snel even getest, services etc worden getoond maar bij aanklikken streaming van een service verschijnt een nieuw, leeg scherm. Ik probeer het later opnieuw onder IE.

Groet, Jan

Geplaatst:

Dreamstream E2 staat er nu op in combinatie met OpenWebif plugin op DM800HD.

Ik krijg echter de melding 'streaming failed'.

Bij IP heb ik het IP adres van mijn DM800HD ingevuld. Wat moet ik bij webserver port en bij streamproxy port invullen?

Groet, Jan

Geplaatst:

Dit is wat de logger zegt:

21:45:42: Error: GSTR ERR [source: Could not establish connection to server. => gstsouphttpsrc.c(1084): gst_soup_http_src_parse_status (): /GstPipeline:DreamStream/GstSoupHTTPSrc:Source:

Cannot connect to destination (192.168.178.22) (4), URL: http://192.168.178.22:8080/1%3A0%3A1%3A34D6%3A3C28%3A13E%3A820000%3A0%3A0%3A0%3A]

21:45:42: Error: GSTR ERR [source: Internal data flow error. => gstbasesrc.c(2582): gst_base_src_loop (): /GstPipeline:DreamStream/GstSoupHTTPSrc:Source:

streaming task paused, reason error (-5)]

21:45:42: Error: GSTR ERR [Demuxer: Could not determine type of stream. => gstmpegtsdemux.c(2696): gst_mpegts_demux_sink_event (): /GstPipeline:DreamStream/GstMpegTSDemux:Demuxer:

No valid streams found at EOS]

Geplaatst:

Loui (K),

als dat zo is, is het meer een warning dan een error :-)

In dreamstream E2 heb ik het IP adres van mijn DM800HD ingevuld. Wat moet ik bij webserver port en bij streamproxy port invullen, of waar vind ik wat ik moet invullen?

Groet, Jan

Geplaatst:

Loui (K),

als dat zo is, is het meer een warning dan een error :-)

In dreamstream E2 heb ik het IP adres van mijn DM800HD ingevuld. Wat moet ik bij webserver port en bij streamproxy port invullen, of waar vind ik wat ik moet invullen?

Groet, Jan

Ik heb hier nooit niks ingevuld,hij deet het gewoon door alleen je ipadres in te vullen.Maar ik denk dat er bij Pli iets is veranderd gezien het menu/instellingen/diverse Instellingen daar is ook wat veranderd en sindsdien lukt het mij niet meer ook niet met een oudere versie die bij mij altijd werkte.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen