Ga naar inhoud

Cccam2.3.0 blijft soms hangen,een herstart is dan nodig.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu al een tijdje de laatste versie van de Cccam de Cccam2.3.0 maar ik mer regelmatig dat het beeld stil blijft staan bij een Software Update ik moet dan altijd de Cccam herstarten via het menu.Maar soms ook gewoon in een uizending dan staat het beeld soms stil.een herstart van de cam en ik heb weer beeld.Is hier wat aan te doen?

Geplaatst:

Hallo Loui,

Waarom gebruik je geen oscam veel fijner, CCCam 2.3.0 is niet 100% ( waarschijnlijk ook nog een backdoor in ).

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst: (aangepast)

Laten we wel zijn,Er zijn hier meer die aan cs doen zonder toestemming en ik vermoed dat het daar aan ligt en dan kun je volgens mij niet zomaar Oscam nemen als je een Cccam config file hebt.Wil niet zeggen dat ik dat heb maar er werd mij wel naar gevraagt hoe dit komt. Begrijp me niet verkeerd ik heb een echte kaart.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Een CCcam config is makkelijk om te zetten naar OSCAM, maar het is niet iets wat je in 15 minuten moet willen doen. Trek er maar een hele middag voor uit met een hoop gevloek, frustraties en uiteindelijk de zoete smaak van de overwinning als alles stabiel draait zonder haperingen :)

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

Een CCcam config is makkelijk om te zetten naar OSCAM, maar het is niet iets wat je in 15 minuten moet willen doen. Trek er maar een hele middag voor uit met een hoop gevloek, frustraties en uiteindelijk de zoete smaak van de overwinning als alles stabiel draait zonder haperingen :)

Kan je mij jou Oscam Config geven zonder dat jou gegevens erin staan? Als voorbeeld?

Geplaatst:

Kan je mij jou Oscam Config geven zonder dat jou gegevens erin staan? Als voorbeeld?

ik had een programma gevonden die een cccam config omvormt naar een oscam config.Weet natuurlijk niet als het werkt omdat ik zelf geen oscam bebruik.

cccam2oscam noemt het prog.

misschien kan iemand met ervaring dit eens testen.

Geplaatst:

Staat grotendeels in dit topic

http://www.sat4all.com/forums/topic/319944-oscam-120-icm-smargos-ver-17-op-nslu2/page__view__findpost__p__2057030

Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...