Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij gaat de kaart met de instelling 4/ 10 of 4/ 11 regelmatig plat, en wel zo plat dat heractivatie nodig is.

Ik meen toch ooit gelezen te hebben dat de kaart zich snel weer zou resetten?

3/10 lijkt wel echt te werken.

Begijp ik het goed, als ik denk dat 4/10 24 chids per minuut is, en 3/ 10 18?

Zodat bv 4/ 12 er met 20 tussen in zou zitten, en misschien net wat beter zou lopen?

Of werkt het och even anders?

Geplaatst:

Hallo,

Gebruik oscam dan kan je de kaart veel beter beheren etc.

CCCam is oud, en wordt niet meer ontwikkeld, ja door de tv providers om backdoors erin te bouwen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

CCCam is oud, en wordt niet meer ontwikkeld, ja door de tv providers om backdoors erin te bouwen.

Mja, dat lees ik ook wel eens, en, ga binnenkort idd ook 's met Oscam aan de slag, maar, dat was de vraag niet! :-)

Overigens, geeft de kaart in Oscam geen krimp op 4/11 bij stevige belasting?

En, als 'ie dan toch op zwart gaat, reset 'ie dan zich zelf weer?

Dat soort info.....

En, of mijn gedachtengang klopt natuurijk......

aangepast door Spotvogel
Geplaatst:

Hallo,

Ik gebruik inmiddels ook Oscam..

Maar ook onder Oscam heb ik nog regelmatig last van een Provider "lock" en moet ik de kaart weer in een ontvanger doen en hem dan ongeveer 20 minuten op een bepaalde zender laten staan..

4 sids werkt echt niet bij mij...... zelfs 3 niet....momenteel draai ik met 2 sids en dat werkt nu voorlopig goed.

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Geplaatst:

Deze settings werkt goed: Maar je kan nog veel meer dingen instellen.

[reader]

label = Onder

protocol = internal

device = /dev/sci0

caid = 0100

detect = cd

mhz = 300

cardmhz = 357

ident = 0100:000000,00006A

group = 1

emmcache = 1,1,15

lb_weight = 1000

ratelimitecm = 4

ratelimitseconds = 10

cooldown = 10, 60

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst: (aangepast)

Mja, dat lees ik ook wel eens, en, ga binnenkort idd ook 's met Oscam aan de slag, maar, dat was de vraag niet! :-)

Overigens, geeft de kaart in Oscam geen krimp op 4/11 bij stevige belasting?

En, als 'ie dan toch op zwart gaat, reset 'ie dan zich zelf weer?

Dat soort info.....

En, of mijn gedachtengang klopt natuurijk......

Er word momenteel zoveel heen en weer geswitcht Cccam 2.30 en Oscam door veel mensen maar over Oscam lees je ook meer en meer dan genoeg verhalen dat het niet lekker draait en de kaart nog wel eens bevriest en op zwart gaat enz enz Oscam is ook echt niet alles goud wat er blinkt integendeel zelfs.

En die backdoor in Cccam is vandaag de dag door nog niemand bewezen als het al zo zijn hadden ze al 100 den gaste opgepakt die er niet legaal mee sharen

allemaal gelul, op geen enkel feit en onderbouwing berust

aangepast door greevels
Geplaatst:

Hallo,

Wel wijsen naar maar totaal geen bewijs voor, oftewel kom eerst eens met bewijs dat er een backdoor inzit, zoniet dan niet gaan bleren dat het oud is of alleen voor backdoor geemaakt is.

Geplaatst:

Het grote voordeel van Oscam is toch naar mijn mening dat het open source is. CCcam daareentegen is closed source. Ik kan me voorstellen dat als je jaren tevreden op CCcam draait dat je niet wilt overstappen. Ben je nog nieuw dan zou ik gelijk beginnen met Oscam. Kijk eens in het Oscam deel op het forum, dan kom je al een heel eind en voor de rest... vragen staat vrij.

http://www.sat4all.com/forums/forum/65-oscam/

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen