Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 ik heb even een vraagje <BR>ik heb nu dvb2000 geinstalleerd op de mm95<BR>het geliud ben ik achter gekomen om te veranderen want daar stond een lekker p......<BR>wat ik on-smakkelijk vind ook het opstart scherm ben ik achter gekomen de kan je veranderen normaal staat er een doodshoofd<BR>en ik heb nu een rose wezentje in een condoompie zie er wat leuker uit hahahahaha<BR>maar is er iemand die mij kan helpen <BR>ik wil de tijd goed zetten en die kan ik nergens vinden <BR>van mij loopt de tijd nu 2 uur achter
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Via menuoptie advanced setup kun je de tijd +2 zetten.<P>Gr.<BR>Dennis
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 waar zitten die dan kan het niet vinden <BR>ik heb er een dvb versie 2000 beta 4 in zitten
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 nou nog een keer dan van die tijd :<P>-menu<BR>-(9) expert menu<BR>-(geel) general setup<BR>-(8) delay/timer<BR> met +/- tijd op +2 zetten.<P>Wat betreft die grappige fallus :<P>-menu<BR>-(8) setup<BR>-(5) video<BR>- onder (9) kiezen voor norml.<P><BR>stay satted
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 Oja en intro,<P>-menu<BR>-(9) exp<BR>-(geel) general<BR>-(9) defaults<BR>-(4) intro = none<P>succes<BR>stay satted
Aanbevolen berichten