Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds afgelopen week heb ik hier een abo voor het Viasat Baltic pakket op Sirius met een Nds ontvanger en kaart.De orginele ontvanger werkt goed met de kaart.

De ontvanger heeft een boxkey van 11 nummers en die heb ik omgerekend naar heximaal om alles wekend te krijgen op cccam in de Vuplus duo.

Na alles ingevoerd te hebben in de cccam.cfg op de vuplus blijft deze zeggen dat er geen of een ongeldige kaart aanwezig is in de lezer.

Als ik hier dan mijn cds kaartje instop dan wordt deze gewoon gelezen.

Ik gebruik hiervoor cccam 2.1.3.

Is er iemand die sugesties heeft of ervaring met deze opzet en deze hier wil delen?

Geplaatst:

@gideonx,

op cccam in de Vuplus duo

Ik heb geen ervaring met de door jou genoemde / gebruikte ontvanger, maar kan de interne kaartlezer het probleem zijn die de kaart niet goed leest. In veel gevallen is de oplossing voor bepaalde kaarten een externe kaartlezer te gebruiken, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Dat is mooi om te horen maar ik wil natuurlijk niet dat de kaart straks stuk is.Ik heb dit abo met veel moeite kunnen regelen zodat mijn vrouw tv kan kijken.We gaan het maar even proberen en anders dan moeten we toch de orginele box gebruiken dan moet de vu maar weg als het niet gaat lukken.

Geplaatst:

@gideon,

ik wil natuurlijk niet dat de kaart straks stuk is

Dat begrijp ik, je kunt vooraf proberen de kaart eens uit te lezen met behulp van een PC en een kaartlezer, bijv. een Mastera.

De opties zijn dan 3,75 Mhz. en 6.00 Mhz, je zit dan in de richting, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst: