Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ben me aan het orienteren op een andere ontvanger. Een van de optie's waar mijn voorkeur naar uitgaat is een 9000 of 9200 ontvanger.

Heb nu een AZbox premium+, een mooi beeld & blindscan maar daar houdt wel zo'n beetje mee op.

Vooral het traaaage zappen en de weinige progressie daarin maar ook niet het zelf kunnen instellen van de eindtijd van opnames maken dat ik afhaak.

Dus mijn vraag is hoe is de ervaring in deze tav genoemde punten met deze ontvangers. Alsmede is mijn vraag hoeveel programma's kan je tegelijk opnemen en is het mogelijk om tijdens timeshift een opname te laten plaatsvinden. Want dit kan niet bij de AZbox.

Daarnaast heeft deze ontvanger ook zoiets als blindscan (niet een echte pre maar zou leuk zijn) en hoe is de beeldkwaliteit.

Heeft iemand dezelfde overstap gemaakt? Want dan zou ik zeker van dat persoon graag een reactie zien gezien de gelijke voorgaande ontvanger.

Alvast bedankt voor een reactie.

Joop

Geplaatst:

Heeft iemand dezelfde overstap gemaakt? Want dan zou ik zeker van dat persoon graag een reactie zien gezien de gelijke voorgaande ontvanger.

Alvast bedankt voor een reactie.

Joop

Er gaat een wereld voor je open! Ik zie nu pas wat voor een kl*ten ontvanger een AZbox eigenlijk is. Met welke software dan ook er was altijd wel een maar...

Maar let op de 9000 kan voor sommigen ook 1 nadeel hebben nl: dat je nu wel de hele avond tv kunt en moet kijken, want het ding draait altijd probleemloos. :grin:

Groet Niek

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Geplaatst:

Ik had hier een AZbox elite en ben blij dat ik daar vanaf ben de ET9000 wie ik nu heb en de ET5000 is de beeldkwaliteit gewoon erg goed de AZbox leek alsof hij beter beeld had, maar dat weegt niet op tegen alle voordelen van de ET9000 ontvanger je kunt gewoon timeshiften en opnemen tegelijk ik heb hier eens 6 opnamen gemaakt waarvan ik er dan ook nog 1 zender keek ( om te proberen en kan dan ook maar op 2 verschillende transponders ivm beperking van maar 2 tuners) het werkt verder allemaal erg goed en ben er dan ook zeer tevreden over.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Ik heb al sinds 1 jaar de ET9000. Gewoon TOP.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

• 1 maand later...
Geplaatst: (aangepast)

Nu 1,5 jaar de ET9000 draait al 1,5 jaar probleemloos. AB is een min puntje maar daar zijn alternatieve voor.

aangepast door simcat

SimCat

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Geplaatst:

Een Logitech Harmony is een prima vervanger. Ik heb die ab van de et 9000 gelijk in de lade gelegd.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...