Toine Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Hoi, Op 1 of andere manier krijg ik DTS downmix niet voor elkaar. Ik gebruik de laatste versie van PLI (2.1), maar ik krijg het maar niet aan de gang. Mijn TV is verbinden met HDMI/DVI met de 8000 Is er 1 of ander algemeen probleem met DTS downmix wat ik niet kan vinden? Heb ik een extra plugin nodig (al verschillende keren alles doorzocht) Als iemand een idee heeft: thanx!
mereltje Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Downmix moet op je scherm op nee staan Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Toine Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Geplaatst: 30 januari 2012 dat lijkt me niet, ik wil namelijk dat de dm8000 downmixt naar 2 kanaals stereo. Mijn TV ondersteunt geen DTS nml.
mereltje Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 probeer het eens Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Toine Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Geplaatst: 30 januari 2012 thanx, ik heb dat (weer) gedaan, maar het blijft helaas muisstil....
Loui (K) Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Mischien een domme vraag maar is DTS downmix niet voor de digitale uitgang (spdif)?
Toine Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Geplaatst: 30 januari 2012 nope, DTS downmix is een software decoder om je DTS audiostream om te zetten naar een voor de TV of eenvoudige versterker leesbaar formaat (PCM?). dank voor het meedenken
SIMBAke Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 bij mij staat er AC3 downmix VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Murdock Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Bij mij heeft DTS downmix ook nooit gewerkt (DM500HD) Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Toine Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Geplaatst: 1 februari 2012 als ik me niet vergis heeft DTS wel gewerkt. Op dit moment is er een licentie issue volgens mij tussen dreambox en DTS Maar, er zou een soort van "workaround" circuleren, alleen ik krijg die maar niet te pakken
Loui (K) Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Een kennis van mij heeft een DM800HD met de laatste OpenPli maar hij zegt dat het wel werkt, alleen wordt het signaal heel weinig uitgezonden door de zenders.Het meeste wordt het door Pro7 uitgezonden. dus ga daar een vaker kijken of het daar wel lukt.
Toine Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Geplaatst: 1 februari 2012 (aangepast) het gaat mij vooral over het afspelen van mkv files met een DTS spoor. En, dit wil ik afspelen op een TV zonder DTS decoder. Heeft jouw kennis zijn 8000 wellicht aangesloten op een (dolby) versterker? Of een TV met dolby? 1 februari 2012 aangepast door Toine
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen