Dazzler Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek na het lettertype dat gebruikt word in het canal digitaal logo. Graag hoor ik jullie antwoorden.
satencom Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Deze komt het dichtst in de buurt van de letters Trebuchet MS Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Airflow Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Deze komt het dichtst in de buurt van de letters Trebuchet MS Meestal zijn het speciaal ontworpen lettertypes die niet te vinden zijn, dat zie je wel vaker bij bedrijven. Die van Canal Digitaal is wat hoekiger dan Trebuchet. De N, de T en de L lijken er inderdaad erg op met kleine verschillen. Groeten, Airflow.
Kowalski Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Ik ben op zoek na het lettertype dat gebruikt word in het canal digitaal logo. FF Utility Pro (Medium) Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Lkhrtsm Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 CanalDigitaal gebruikt verder nog het lettertype: Infotext
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen