Boshart Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Hallo allen, Ik heb al weer een jaartje canal digitaal maar nu heb ik er ontvangstproblemen mee, omdat ik last van een boom had ( is nu omgezaagd ) had ik al een poos slechte ontvangst dus met de gedachte de boom zaag ik wel weg en dan is alles weer goed , maar helaas niet. Ik kwam erachter dat ik helemaal geen signaal had en na lang zoeken was de LNB kapot was (?) maar gelukkig had ik nog eentje liggen en heb ik die eropgezet, degene die kapot was is van canal+ en krijg ik een nieuwe voor is dus een dual , de oude is geen dual en is ongeveer 1,5 jaar oud, maar had hem ook destijds gebruikt voor canal+. heb alles weer gemonteerd en de sataliet gezocht met de satfinder, signaal is 80% en kwaliteit is 100% volgens de decoder, maar we hadden alleen cnn bvn en nog een paar zenders. omdat we al een maand geen tv hadden gekeken hebben we hem maar gereactiveerd. maar helaas geen resultaat. Wij canal+ gebeld en volgens hun is het geactiveerd.... Ze willen geen gratis monteur sturen en ze zeggen dat het dus aan ons ligt ..kabeltje niet goed ofzow ... ik ga geen 70 euro betalen voor een monteur.. ik wil service , maar die krijg ik dus niet van canal+ Dus waar kan het aan liggen , en waar moet ik naar kijken volgens jullie Alvast bedankt
Moderator ceesv Geplaatst: 31 januari 2012 Moderator Geplaatst: 31 januari 2012 Je schrijft niet, wat voor ontvanger je hebt, en of je nog wel in je zenderlijst de nederlandse zenders hebt staan. Er zijn 2 dingen die je snel kunt controleren. Probeer je kaartje eens bij buren of kennissen of je handelaar. Je weet dan zeker of je ontvanger je kaartje heeft geactiveerd. Verder kan het zijn, dat je de schotel op de verkeerde satelliet hebt uitgericht. BVN en CNN zitten ook op de Hotbird, op 13 graden oost. De zenders die jij wilt ontvangen zitten op Astra 1, 19 graden oost of Astra 3(HD zenders) 23 graden oost.. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Boshart Geplaatst: 31 januari 2012 Auteur Geplaatst: 31 januari 2012 Sorry voor het missen van wat gegevens , ik dacht er net aan en wou het erbij zetten. de decoder geeft aan dat wij op de astra 19 zitten ,en hebben de philips dsr7141/22 HD decoder de telefoniste gaf aan de de kaart geactiveerd was en dat ze zei zelf dat ze de decoder zag. En als ik de zenderlijst ophaal dan geeft ie aan dat er 425 zenders zijn inclusief de nederlandse. heb de decoder ook gereset en de fabrieksinstellingen gedaan. verder weet ik even niet meer, maar als je nog meer informatie wilt dan post ik het graag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen