Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ja, die zit toch bij de downloads van Sparks op de Amiko zelf?

Wordt ook om de zoveel tijd geupdate.

Edit: Tenzij je geen permanente internetverbinding gekoppeld hebt aan je Amiko. Heb je die wel, dat haalt De Amiko zelf die update op en hoef je hem alleen maar te openen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ja, die zit toch bij de downloads van Sparks op de Amiko zelf?

Wordt ook om de zoveel tijd geupdate.

Edit: Tenzij je geen permanente internetverbinding gekoppeld hebt aan je Amiko. Heb je die wel, dat haalt De Amiko zelf die update op en hoef je hem alleen maar te openen.

In het begin zat er inderdaad bij de epg een tv vlaanderen "groep" zodat je de zenders van tv vlaanderen te zien kreeg, maar dit waren er maar een stuk of 20.

Dus als ik de amiko aansluit op het internet ( zonder op hetzelfde moment verbonden te zijn met mijn schotel wegens gebrek aan internet op die plaats) zou ik de tv vlaanderen zenderlijst moeten kunnen downloaden of hoe doe ik dit precies?

Heb nog niet veel ( geen) ervaring met andere ontvangers buiten dan de philips 7141

Dank bij voorbaat voor de hulp!

Geplaatst:

Beste , tv vlaanderen zenderlijst zojuist ingeladen, maar blijkbaar klopt deze nog niet want de frequentie van history hd en sommige andere zenders ( channel 4 hd,...) kloppen niet, hoe kan ik deze wijzigen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen