Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na de transponder-wijziging van Eurosport HD en History HD, viel het mij op dat Travel Channel HD het hier niet meer doet.

Die zit op de transponder waar tot gisteren nog Eurosport HD en History HD op zaten.

Ik zie bij Knal Digital verder geen melding wat er met Travel Channel HD gebeurt.

post-44806-0-92545400-1328109332_thumb.jpg

Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2
Triax Astra 1, 2, 3, Hotbird
Harmony 300i,600
, Touch

Geplaatst:

Na de transponder-wijziging van Eurosport HD en History HD, viel het mij op dat Travel Channel HD het hier niet meer doet.

Die zit op de transponder waar tot gisteren nog Eurosport HD en History HD op zaten.

Ik zie bij Knal Digital verder geen melding wat er met Travel Channel HD gebeurt.

post-44806-0-92545400-1328109332_thumb.jpg

Hier werken ze allen 3 niet, kaart geeft niets af, rest van de cd hd zenders werken wel gewoon.

Geplaatst:

Ja Eurosport HD en History HD zit niet meer op dei transponder. Beetje verwarrend bij KingofSat dat die daar nog staan met datum 1 februari.

Maar goed dat ik weet dat in ieder geval TravChannel HD niet werkt op die transponder.

Harmony 300i,600
, Touch

Geplaatst:

Wordt het niet tijd om gewoon op de site van CD te kijken ??

1 februari 2012: Geen beeld op Travel Channel HD

Als gevolg van een technische storing is er op dit moment geen beeld op Travel Channel HD. Technici zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing. In sommige gevallen zou u ook geen beeld kunnen hebben op History HD, Eurosport HD en Duck TV. Onze excuses voor eventueel ongemak.

Geplaatst:

Tja..zoals ik al begon zag toen ik keek bij Canal Digital gewoon nog niets staan.

Nu dus wel in d etussen tijd

Harmony 300i,600
, Touch

Geplaatst:

Erg fijn voor je...

Cd heeft lang geleden al de website www.ikverhuismee.tv online gezet...daar staan alle actuele veranderingen.

Ook een abonnement op de nieuwsbrief zou kunnen helpen...Gemak dient de mens

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Geplaatst:

Nog maar eens..

1 februari 2012: Geen beeld op Travel Channel HD

Als gevolg van een technische storing is er op dit moment geen beeld op Travel Channel HD. Technici zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing. In sommige gevallen zou u ook geen beeld kunnen hebben op History HD, Eurosport HD en Duck TV. Onze excuses voor eventueel ongemak.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen