ToniMacaroni Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Na de transponder-wijziging van Eurosport HD en History HD, viel het mij op dat Travel Channel HD het hier niet meer doet. Die zit op de transponder waar tot gisteren nog Eurosport HD en History HD op zaten. Ik zie bij Knal Digital verder geen melding wat er met Travel Channel HD gebeurt. Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2Triax Astra 1, 2, 3, HotbirdHarmony 300i,600, Touch
wapper Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Na de transponder-wijziging van Eurosport HD en History HD, viel het mij op dat Travel Channel HD het hier niet meer doet. Die zit op de transponder waar tot gisteren nog Eurosport HD en History HD op zaten. Ik zie bij Knal Digital verder geen melding wat er met Travel Channel HD gebeurt. Hier werken ze allen 3 niet, kaart geeft niets af, rest van de cd hd zenders werken wel gewoon.
ToniMacaroni Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Geplaatst: 1 februari 2012 Ja Eurosport HD en History HD zit niet meer op dei transponder. Beetje verwarrend bij KingofSat dat die daar nog staan met datum 1 februari. Maar goed dat ik weet dat in ieder geval TravChannel HD niet werkt op die transponder. Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2Triax Astra 1, 2, 3, HotbirdHarmony 300i,600, Touch
DeBeek Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Wordt het niet tijd om gewoon op de site van CD te kijken ?? 1 februari 2012: Geen beeld op Travel Channel HD Als gevolg van een technische storing is er op dit moment geen beeld op Travel Channel HD. Technici zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing. In sommige gevallen zou u ook geen beeld kunnen hebben op History HD, Eurosport HD en Duck TV. Onze excuses voor eventueel ongemak.
ToniMacaroni Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Geplaatst: 1 februari 2012 Tja..zoals ik al begon zag toen ik keek bij Canal Digital gewoon nog niets staan. Nu dus wel in d etussen tijd Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2Triax Astra 1, 2, 3, HotbirdHarmony 300i,600, Touch
GLopez Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Ik heb Travel Channel HD nog gewoon op nummer 120 staan en doet het prima!
DeBeek Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Ik heb Travel Channel HD nog gewoon op nummer 120 staan en doet het prima! Erg fijn voor je...
kimadi Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Erg fijn voor je... Cd heeft lang geleden al de website www.ikverhuismee.tv online gezet...daar staan alle actuele veranderingen. Ook een abonnement op de nieuwsbrief zou kunnen helpen...Gemak dient de mens Gr.Kimadi VU-DUO+ - DM800SE
DeBeek Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Nog maar eens.. 1 februari 2012: Geen beeld op Travel Channel HD Als gevolg van een technische storing is er op dit moment geen beeld op Travel Channel HD. Technici zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing. In sommige gevallen zou u ook geen beeld kunnen hebben op History HD, Eurosport HD en Duck TV. Onze excuses voor eventueel ongemak.
DeBeek Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 En de zenders zijn (hier) weer in de lucht...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen