scoop1 Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Ik lees op het net dat de voornaamste verschillen dat de SE versie veel video-formaten niet ondersteund in vergelijking tot zn oudere broer 800HD! is dit waar? de 800HD is ook veel,winkens niet meer verkrijbaar, ze zijn omgeruild voor 800SE... iemand ervaring?! Dreambox 500C Nokia Dbox II (PB_Enigma_V7.02_2X_flash_by_ppeti_2010_08_30)
Beheerder Michel Geplaatst: 2 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 2 februari 2012 De SE is een stuk sneller en een heel stuk beter ontworpen. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
scoop1 Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Geplaatst: 2 februari 2012 De SE is een stuk sneller en een heel stuk beter ontworpen. Maar die ondersteuning video-formaten is niet waar? 800SE ondersteunt veel meer dan 800HD ? Net als zijn voorganger kan je met de SE wel gewoon ook als MediaSpeler laten functioneren, interne/externe schijf aansluiten en aan je huisnetwerk verbinden? Ik weet bij de 800HD kon je niet TV kijken en tegelijkertijd andere kanaal opnemen, kan dit wel bij de 800SE? (ik heb via via begrepen dat er een aansluiting is waar je extern nog een tuner kan aansluiten waardoor TV kijken en tegelijkertijd een andere kanaal opnemen mogelijk maakt?) Dreambox 500C Nokia Dbox II (PB_Enigma_V7.02_2X_flash_by_ppeti_2010_08_30)
mobieltje Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Waarom een DM800SE met een extra USB tuner om 1 programma te kijken en het andere op te nemen? De meerkosten voor een Digitenne USB tuner is een tientje of drie en een Sundtek Media TV USB-Stick kost 98 euro, hij is er in C/T (kabel en Digitenne en in de S2 satelliet uitvoering, je hebt daarvoor wel speciale drivers nodig die jezelf moet installeren. Spaar even door en koop een DM7020 HD, standaard heeft hij een DVB-S2 en een DVB-C/T tuner, wil je als tweede tuner ook een DVB-S2 dan moet je die extra satelliet tuner er bijkopen. Zo heb je een echte twintuner. Grts.
scoop1 Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Geplaatst: 2 februari 2012 Waarom een DM800SE met een extra USB tuner om 1 programma te kijken en het andere op te nemen? De meerkosten voor een Digitenne USB tuner is een tientje of drie en een Sundtek Media TV USB-Stick kost 98 euro, hij is er in C/T (kabel en Digitenne en in de S2 satelliet uitvoering, je hebt daarvoor wel speciale drivers nodig die jezelf moet installeren. Spaar even door en koop een DM7020 HD, standaard heeft hij een DVB-S2 en een DVB-C/T tuner, wil je als tweede tuner ook een DVB-S2 dan moet je die extra satelliet tuner er bijkopen. Zo heb je een echte twintuner. Grts. Maar die 7020HD is Sat receiver toch? Ik wil alleen Cable receiver hebben... geen Satt. Dus geen 7020? Dreambox 500C Nokia Dbox II (PB_Enigma_V7.02_2X_flash_by_ppeti_2010_08_30)
mobieltje Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Maar die 7020HD is Sat receiver toch? Ik wil alleen Cable receiver hebben... geen Satt. Dus geen 7020? Waarom niet? Zoals ik al schreef, standaard heeft de DM7020 HD 1 satelliet tuner en de tweede is een kabeltuner, koop er een kabeltuner bij. De satelliet tuner eruit en de nieuwe kabeltuner erin. Zo heb je een echte twintuner voor de kabel. Wat kost dat dan? Neem de prijs van de DM7020 HD en tel daar bij op een extra DVB-C/T tuner. Grts.
scoop1 Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Geplaatst: 2 februari 2012 Waarom niet? Zoals ik al schreef, standaard heeft de DM7020 HD 1 satelliet tuner en de tweede is een kabeltuner, koop er een kabeltuner bij. De satelliet tuner eruit en de nieuwe kabeltuner erin. Zo heb je een echte twintuner voor de kabel. Wat kost dat dan? Neem de prijs van de DM7020 HD en tel daar bij op een extra DVB-C/T tuner. Grts. thnX voor de tip.. Dat is dus €559 + €59 = €618 voor een HD TV-Box whoooeeeeww... :-) Dreambox 500C Nokia Dbox II (PB_Enigma_V7.02_2X_flash_by_ppeti_2010_08_30)
Loui (K) Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 En op deze manier kun je ten aller tijden weer terug naar sat of digitenne zonder dat je de onvanger moet omruilen.Even pittig in aanschaf maar op den duur snel terug verdiend.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen