Ga naar inhoud


Canal digitaal 2e en 3e kaart omlaag gezet naar Familie pakket


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

Indien u een TOP pakket of Entertainment pakket heeft kunt u niet langer op uw 2e of 3e kaart een Entertainment pakket nemen.

Deze pakketten worden of zijn al terug gebracht naar maximaal het familie pakket.

 

http://www.canaldigi.../extra-tvs.aspx

 

Wederom een lafhartige streek van het bedrijf canal digitaal dat wederom de bestaande en trouwe klanten zal treffen die originele niet Linux gerelateerde ontvangers hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Indien u een TOP pakket of Entertainment pakket heeft kunt u niet langer op uw 2e of 3e kaart een Entertainment pakket nemen.

Deze pakketten worden of zijn al terug gebracht naar maximaal het familie pakket.

 

http://www.canaldigi.../extra-tvs.aspx

 

Wederom een lafhartige streek van het bedrijf canal digitaal dat wederom de bestaande en trouwe klanten zal treffen die originele niet Linux gerelateerde ontvangers hebben.

 

misschien mijn leesblindheid maar

ik zie dat dus nergens als quote staan, op/in de door jou gegeven link

het is wederom een zoekplaatje waar die info staat hieromtrent.

of is het je eigen interpretatie van die pagina op/in de door jou gegeven link???

Niets Is Voor Altijd

Madou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kijkt op uw extra

tv's naar STBP-pakket (#) Familie-pakket Familie-pakket

Familie-pakket

 

dat is wellicht de strekking van de matrix, bij het NU bestellen maar ik had al een pakketkeuze op de 2e en 3e kaart

is dat dan nu eenzijdig door M7 teruggebracht of is dat geldig bij nieuwe 2e en 3e kaart bestelling?

ik kom er toch niet helemaal wijs uit.

ciao

Niets Is Voor Altijd

Madou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

dat is wellicht de strekking van de matrix, bij het NU bestellen maar ik had al een pakketkeuze op de 2e en 3e kaart

 

Hij zegt toch ook niets anders?

 

Indien u een TOP pakket of Entertainment pakket heeft kunt u niet langer op uw 2e of 3e kaart een Entertainment pakket nemen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zeer recent (wellicht per 1 febr. 2012) gewijzigd. Was toch echt voor abonnees met een entertainment-HD en of Top-pakket-HD ook entertainment-pakket op 2e en 3e kaart. Nu nog slechts "Family pakket op 2e en 3e kaart".

 

Weer: Leveringsvoorwaarden wijzigen zonder enige mededeling aan de klanten.

 

Kan dit allemaal zo maar?

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zegt toch ook niets anders?

hèhè, ik vroeg ook of het zijn interpretatie van de getoonde website is of een qoute, ik kon die eerste zinsnede niet terugvinden

:whistle: okè mijn probleem.

 

maar mijn lopende abo met 2e en 3e kaart wordt dus beperkt ??? als dat DE interpretatie is dan zeg ik Morgen de hele mikmak op.

Niets Is Voor Altijd

Madou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

maar mijn lopende abo met 2e en 3e kaart wordt dus beperkt ??? als dat DE interpretatie is dan zeg ik Morgen de hele mikmak op.

 

Ik ben benieuwd wanneer mijn 2e kaart en 3e kaart met Entertainment pakket terug gezet wordt naar Familie pakket.

 

Nog even afwachten of de lopende afspraken eenzijdig terug gedraaid worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja,

maar ik ben dus niet bereid zoveel geld te betalen voor iets wat ik NIET kijk

en met mij dus wellicht vele anderen

 

de eenzijdige leveringsvoorwaarden aanpassingen is reden genoeg elk contract op te zeggen

het geneuzel met i4a was al lastig, maar dit aapje uit de mouw is weigering van het leveren van diensten die heel specifiek geabonneerd zijn.

ciao

Niets Is Voor Altijd

Madou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD-helpdesk weet nog van niets...... net gebeld over een 14 dagen geleden geaktiveerde 3e kaart. Volgens deze knaap blijft dit gewoon entertainment pakket. Zoniet, dan volgt een gang van mij naar de rechtsbijstandsverzekering. Ben deze club goed zat. Half december werd bij de eerste geruchten omtrent het terugbrengen van de pakketten op de 2e en 3e kaart dit nog als een 1 april-grap afgedaan, nota bene op hun eigen forum en door hun eigen personeel.

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tweede smartcard liftte mee op de eerste smartcard voor 2,50EUR per maand. (Family + HD)

 

Omdat mijn eerste kaart prompt is uitgeschakeld wegens "gegronde redenen" (welke ik hard ga aanvechten trouwen) heeft CDNL mijn nog overgebleven kaart op het settopbox pakket gezet!! :sick:

En om het nog gekker te maken....... de kosten van het settopbox pakket voor het gehele jaar 2012 in 1keer afgeschreven. :crazy: Zonder enige aankondiging.

 

Voor het eerst in 12 jaar denk ik er echt over om te kappen met die CDNL en over te stappen op de kabel.

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

satmarc, dat is weer een iets ander aspect maar ik zou onmiddelijk de bank bellen dat de incasso onrechtmatig is geschied.

 

dan maar collectief opzeggen; en OOK half hilversum zal zich er mee bemoeien

als half hilversum zich ermee bemoeit is de hele kamer in rep en roer (je weet hoe lobby's werken)

ciao

Niets Is Voor Altijd

Madou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD-helpdesk weet nog van niets...... net gebeld over een 14 dagen geleden geaktiveerde 3e kaart. Volgens deze knaap blijft dit gewoon entertainment pakket. Zoniet, dan volgt een gang van mij naar de rechtsbijstandsverzekering. Ben deze club goed zat. Half december werd bij de eerste geruchten omtrent het terugbrengen van de pakketten op de 2e en 3e kaart dit nog als een 1 april-grap afgedaan, nota bene op hun eigen forum en door hun eigen personeel.

Of die gasten op de helpdesk wat weten bij CD . geloof mij zoals het op de site staat gaat het echt wel gebeuren wat die gasten op de helpdesk zeggen stelt niets voor die worden niet op de hoogte gehouden die ontkende een paar dagen voor het ingaan van die anti cardshare maatregelen nog dat het er zou komen , houd je daar niet aan vast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb maar ff gebeld. Iedereen die voor 14 feb. een aanvraag doet krijgt op z'n tweede/derde kaart het entertainment pakket wanneer je dit wilt en ookal op je eerst kaart hebt. Wanneer je dit dus al hebt wordt je niet terug gezet naar familie pakket. Ook wanneer je abonnement na een jaar zou aflopen blijft je recht houden op je entertainment pakket. Dit laatste moet ik overigens nog maar zien :confused:

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...