Ga naar inhoud


Canal digitaal 2e en 3e kaart omlaag gezet naar Familie pakket


CDZakelijk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dank je voor de moeite BB2000,

maar ook dan is het gewoon een belachelijke actie, die geen vergelijk kent als je andere Europeese providers kent, waar je zelfs het zelfde / identiek pakket op je tweede kaart krijgt.

 

sky de

15 euro eenmalig

2 kaart = exact identiek aan kaart 1 op abonnement

 

Komplett >> 2e kaart is ook Komplett

 

en zo zijn er meer, behalve die rare jongens uit Luxemburg

Niets Is Voor Altijd

Madou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(ik plemp hier nog effe mijn reactie weer uit een ander deel van dit forum)

 

Ben ik nu gek of gaan ze vandaag ook nog eens de 2e kaart limiteren tot maximaal familiepakket? Het moet niet gekker worden !!!

 

Van dit soort bokkesprongen snap ik dus (ook) niets. Vooral niet in combinatie met die anti-share maatregelen. Je zou verwachten

dat ze hun klanten een betaalbaar alternatief gaan aanbieden. Maar nee hoor. Dit lijkt echt op maatregelen van een bedrijf dat bijna

failliet is en om het hoofd boven water te houden een succesvolle manager heeft aangenomen. Uit de kaas-industrie dan welteverstaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

C+ is goed bezig. Zo krijg je alleen maar meer card sharing. Bij mij op het werk is niemand die last heeft en die bij een payserver zitten.

Alleen mensen die legaal bezig zijn. Waarvan ondermeer mij zijn ze aan het pesten. Ik ben blij als aan het einde van het jaar mijn huis af is.

En eindelijk glasvezel en de hele bende krijg.

 

Dan is het echt dagdag C+.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zijn bezitters van SmartWi Wireless proberen of het werk voor entertainment/top pakket?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

[speculatiemode]

 

Een andere verklaring zou kunnen zijn dat het al bijna failliete CD binnenkort overgenomen wordt en dat

de overnemende partij een aantal onsympathieke maatregelen heeft bedongen en dat al deze maatregelen

nog voor de overname worden uitgevoerd zodat de klanten uit naam van CD in het kruis worden geschopt

zodat de overnemer wat aardiger overkomt

 

[/speculatiemode]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heb ik lange tijd met vrij hogen ex medewerker van canal digitaal gesproken en het volgende is er uit gekomen.

 

Waarschijnlijk of zo goed als zeker gaat de 2e en 3e kaart op termijn ook terug naar het Basis pakket.

Meden door de commotie die op de forums is ontstaan is dit tijdelijk uitgesteld en houden ze het even bij familie pakket.

Volgens de medewerker van canal digitaal word er in hun ogen te veel misbruik gemaakt van deze kaarten.

Iemand heeft 3 kaarten maar heeft eigenlijk maar 1 kaart nodig de 2e en 3e kaart gaan naar familie en kennissen ,zij kopen linux of een smartwi en geeft zo de 2e en 3e kaart door aan andere personen.

 

Uit ervaring weet ik dat dit ook daadwerkelijk sporadische gebeurd maar om nu van een trend te spreken gaat te ver en dit kan ook niet de reden zijn.

Al met al gaat het satelliet kijkend Nederland weer veel geld kosten.

Dat er per kaart apart betaald moet worden voor HD is al belachelijk maar dat er dadelijk voor Familie of entertainment ook extra betaald moet worden kan niet waar zijn.

 

Het is eigenlijk wederom ook een probleem dat canal digitaal zelf heeft veroorzaakt.

Destijds was er een mogelijkheid om ontvangers met interne of externe smartwi te bouwen het voordeel hiervan was dat het zend bereik niet tot de kennissen groep of buurman ging.

Canal digitaal heeft hier niet voor gekozen maar koos voor de fraude gevoelige 2e en 3e smartkaart en wisten ook dat dit fraude in de hand zou werken.

Ik en ook hun eigen medewerker(s) verdenken ze er van dat ze dit willens en wetens zo hebben gedaan met de achterliggende gedachten om mensen eerst lekker te maken en apparatuur aan te laten schaffen om nadien meer hoofdkaarten te kunnen verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[speculatiemode]

 

Een andere verklaring zou kunnen zijn dat het al bijna failliete CD binnenkort overgenomen wordt en dat

de overnemende partij een aantal onsympathieke maatregelen heeft bedongen en dat al deze maatregelen

nog voor de overname worden uitgevoerd zodat de klanten uit naam van CD in het kruis worden geschopt

zodat de overnemer wat aardiger overkomt

 

[/speculatiemode]

 

Overnamen :whistle:

Enkele jaren geleden was de praat dat KPN Canal digitaal over zo nemen.

Dit is meden door de OPTA destijds tegen gehouden.

 

Nu is canal digitaal in handen van een investering maatschappij waarvan eigenlijk niemand weet wie dit nu zijn.

Of dit uit te zoeken is weet ik niet maar het lijkt mij eigenlijk niet meer dan normaal dat we in Nederland weten wie waar achter zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...