Ga naar inhoud


Canal digitaal 2e en 3e kaart omlaag gezet naar Familie pakket


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

Tsja, maar bij glasvezel kun je geen dreambox(meeste kanalen zijn streams en geen dvb-c) gebruiken en bij kabel (UPC) ook niet. Dus of je daar gelukkig van gaat worden...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

een reactie van CD

 

Wat betreft het familie-pakket op de Extra Kaart, dat is voor nieuwe abonnementen en heeft geen effect op bestaande.

 

Met vriendelijke groet,

 

WebCare CanalDigitaal

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch niet helemaal duidelijk.

Als iemand nu al jaren een abonnement heeft op de eerste kaart met top abbo, dan nu of later besluit een tweede kaart aan te schaffen, krijgt hij dan top op zijn tweede kaart of alleen max familie pakket ?

 

Ik vind die tweede kaart toch gewoon een lachertje en geldklopperij van de heren zakkenvullers. Maar ze zijn zeer goed bezig daar in Luxembourg, maar hoop dat de Europese grenzen binnenkort open gaan voor buitelandse providers die hier ook hun abbo mogen verkopen, dan val ik terug naar basis en de uitgebreide tv haal ik bij een provider van een buitenlandse aanbieder...... jammer dat het nog niet zo ver is en als het aan Brussel ligt ............ :sleep:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hoop dat de Europese grenzen binnenkort open gaan voor buitelandse providers die hier ook hun abbo mogen verkopen

De grenzen zijn open alleen hebben de tv providers gebiedsafspraken (kartel) gemaakt wat niet mag.

De eu kan zo een onderzoek starten als het aangekaart wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ hugogertie

 

Het top pakket had je voorheen ook al niet kunnen krijgen op je tweede of derde kaart, hooguit het entertainment pakket.

Na de 14e alleen nog maar familie pakket op 2e en 3e kaart..

 

Sorry wist ik maar dit betekend dus weer een degradatie van CD en het ergste is dat klanten pas achter deze "oplichtings" praktijken komen als ze een extra kaart willen gaan gebruiken..........

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grenzen zijn open alleen hebben de tv providers gebiedsafspraken (kartel) gemaakt wat niet mag.

De eu kan zo een onderzoek starten als het aangekaart wordt

 

Goed kijken je kunt zien dat ik al aan geef dat Brussel ligt te slapen........ en voorlopig ook niet wakker wordt ook al kaarten we het aan !

Brussel.....dream on.........

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tweede reactie van CD :

 

Als men nog geen Extra kaart heeft, dan is er geen sprake van een bestaand 2e/3e smartcard abonnement tegen gereduceerd tarief. En gelden bij afsluiten de huidige abonnementen.

 

Met vriendelijke groet,

 

WebCare CanalDigitaal

 

Dus helaas geen Entertainment pakket meer mogelijk op tweede kaart vanaf nu wanneer je een nieuwe extra kaart koopt !

 

De provider die moelijkheden aan het uitkleden is en de prijzen duurder maakt......

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het huidige abonnement is het abonnement wat je al hebt ,je gaat toch geen nieuwe afsluiten met weer 12 maanden vast zitten

 

Lezen is moeilijk : Ze zien een tweede of derde kaart als extra abonnement dus de nieuwe abonnementsvoorwaarden.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben nu basis HD en voor 1,50 / maand set top op de tweede kaart, als ik opwaardeer naar famlilie HD, dan kost dat 5 euro extra, maar kan ik dan voor 2,50 / maand familie HD krijgen op de tweede kaart of moet ik dan ook nog eens 5 euro per maand betalen voor HD op de tweede kaart, dus in totaal 7,50 voor de tweede kaart?

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...