Ga naar inhoud


Satedit 1.04


winwiz

Aanbevolen berichten

Voor de gebruikers van Satedit. Versie 1.04 is beschikbaar op de bekende site. Vooral voor de gebruikers van firmware 124 is deze een must omdat er een ander bestandsformaat wordt gebruikt en dus de oudere versies onbruikbaar zijn.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@winwiz, ik heb de Samsung besteld en heb hem volgende week binnen, met de MM.

Voor de MM welke versie kan ik het beste programeren ?hoe kan ik zien met welke versie hij geprog. is en waar kan ik het downloaden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt via menu --> common interface zien welke software er in de MM staat.

 

Alle software die je nodig hebt, en nog meer informatie, kun je hier downloaden.

 

Als je een patchbare samsung hebt kun je het beste versie 117 of 118 erin zetten.

 

Indien je penta 1.07 (de laatste) in de MM zet zou het kunnen dat je geen geluid hebt op Discovery, Animal Planet en National Geographic. Ik heb hier wel eens eerder over geschreven. Je krijgt dan ook de melding not entitled. Dit is simpel op te lossen. Er zijn 2 manieren die ik zo weet.

1. Indien een gepatchte samsung met 117 of 118 stop je gewoon een gold met seca (het makkelijkst is AU, maar dat hoeft niet) in één van de embedded sloten. Probleem is opgelost.

2. Je kunt ook de MM programmeren met Tetra 1.0. Dán heb je ook geen problemen. Je zult zeggen maar dan heb ik geen Viaccess? Jawel, die heb je wel want die pakt hij gewoon uit de samsung zelf. 1 funkaart in de MM is alles wat je dan nodig hebt.

 

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel, maar die zullen wel komen als je hem in huis hebt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor je overduidelijke antwoord en de site ( alleen vandaag hebben ze een probleem, ik kan niet dowloaden ). Voor de sttingslijst zie ik twee verschillende

42E - 58 W Diseq 1 en Diseq 2

wat is het verschil daavan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee want ik gebruik hem niet. Ik vermoed dat het alleen maar met disecq instellingen te maken heeft, die je overigens zelf achteraf kan aanpassen. Ik scan altijd zelf en gebruik setedit om het naar mijn eigen zin te maken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...