looney2 Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 kun je niet beter wat van de bovenkant van de fitting af halen zodat de lamp er dieper in kan? suc6 Gerrit Dat heb ik toen ook gedaan, maar nu krijg je een open rand als er een andere lamp in gaat. Het was toen maar een heel klein randje,denk dat een "moertje" al dik genoeg is. Zou 'm eerst even doormeten met een ringetje er tussen. Zie net, laatste bericht van TIM was ruim drie uur geleden......hij zou toch niet..... HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
mereltje Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Wat voor merk lampen zijn dat? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
The Iron Maiden Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 Ik heb helaas geen merk. Ik heb ze goedkoop via marktplaats gekocht. Als ik de lamp met een enkel moertje niet werkend krijg ga ik kijken of ik op één of andere manier de fitting kan aanpassen mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
vGnp Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 En diezelfde marktplaats verkoper heeft niet geheel toevallig de bijpassende en absoluut niet goedkope fittingen te koop? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
looney2 Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Heb je onder tussen al licht gevonden,of heb je alles in de container geflikkerd.. :grin: HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
The Iron Maiden Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Geplaatst: 7 februari 2012 Nee, nog steeds geen licht. Ik heb het even laten rusten en zal later eens kijken wat ik aan de fitting kan doen. Een enkel moertje was in ieder geval niet voldoende. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
The Iron Maiden Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Geplaatst: 14 februari 2012 Ik heb vandaag 2 verloopfittingen gekocht van E14 naar E27. Nu werken de lampen wel prima, zonder geklooi met soldeertin of moertjes. Ik kan ze nu niet gebruiken voor hetgene waar ik ze voor gekocht heb, maar ze hebben inmiddels dus een nieuwe bestemming mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen