Gast Geplaatst: 12 september 2002 Geplaatst: 12 september 2002 MOBO : MSI KT3 Ultra met ATA133 Raid 0 (Promise Fasttrak 133 lite) Raid driver ATA133 Raid driver Version 2.00.0 Build 21 G71-RDFT101 Ik doe inderdaad videobewerking omdat ik een digitale camera heb. Ik ga het hele zootje eraf gooien en opnieuw installeren.........
Gast Geplaatst: 13 september 2002 Geplaatst: 13 september 2002 Oorzaak gevonden : Ik had van de leverancier van perfect disk 2000 de tip gekregen om schijfcontrole te draaien, maar deze liep ook vast. Ik had op de 160 GB een partitie van 30 GB gemaakt voor backup e.d. Omdat bij raid-0 2 identieke schijven moeten zijn dacht ik dat misschien 2 partities van 30 en 130 GB ook niet kan. Ik heb daarom de hele PC schoongeveegd en 1 partitie van 160 GB gemaakt. Defragmenteren lukt nu wel ! Eigenlijk zou ik nu weer een partitie bij moeten maken en kijken of het dan weer mislukt, maar het gaat me te veel tijd kosten. Ik denk dat ik dit in mijn vakantie nog wel eens doe. Toch iedereen bedankt voor het meedenken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen