Ga naar inhoud

PPanels is CCCam Info kwijt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wegens de 'vermeende' backdoor heb ik besloten om na de kaartupdate van L43 naar L4A de CCCam 2.3.0 te verwijderen en CCCam 2.2.1 weer terug te zetten. Ik heb dit gedaan volgens de nette manier.

Box op BVN (FTA zender)

Via Menu de SoftCam selectie op 'Geen' gezet.

Via Menu-Applicaties de SoftCam verwijderd.

Box opnieuw opgestart

Via Menu-Applicatie de oudere SoftCam geinstalleerd.

Box opnieuw opgestart.

Alles werkt, hier dus geen probleem. Alleen......

Ik had onder de blauwe knop de optie PPanels. Hier zat een optie CCCam info. Hier kon je de info van CCCam ophalen. Waaronder ecm.info, lokale kaart bekijken, en een Netstat -nat.

Hierdoor vond ik ook de vreemde IP van de backdoor....

Echter: na het verwijderen en opnieuw installeren van CCCam is dat bewuste script weg. Software update doet niks. Hoe krijg ik deze optie weer terug?

Geplaatst:

menu

/applicaties

/downladen plugins

/extensions en hier CCcam info downladen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Nee, die heb ik al. Ik bedoel echt het ppanel.xml bestand wat je vind onder \etc\ppanels op de Dreambox. Hier zit o.a. de netstat -nat in...

Geplaatst:

, maar het riekt naar ongewilde WAN sharing als gevolg van de AntiCardShare methodes van CDS en TVV en TeleSAT. Deze staan maar een aantal ECM s toe waardoor commerciële WAN sharing servers veel meer unieke kaarten nodig hebben om hun klanten te voorzien van beeld

(null)

Geplaatst:

Of deze actie van het Uvadi Team zelf afkomt is niet eens duidelijk. Zeker is wel dat dit het einde betekend van CCCam als populaire SoftCam.

(null)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...