YAR Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Hallo Via familie in Engeland heb ik een Sky card gekocht. Voor die paar extra “gratis” kanalen. Voor 25 Pond wilde ik dat wel proberen. Echter, je raad het al, hoe activeer ik nu deze kaart? Vanuit Engeland (door een leek:) laten bellen maar ze wilde informatie van de Skybox hebben en die heb ik niet, ik heb een ET9000. Ben je in Engeland verplicht een Skybox te hebben? of kunnen ze ook activeren voor andere ontvangers ? Kortom kan het überhaupt wat ik wil ? Thanks YAR
Jean-Claude Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 nee - gaat niet. aktiveren kan enkel in een skybox (die dan "gekoppeld" wordt met uw kaart). Eenmaal geaktiveerd is de kaart wél te gebruiken in een ET9000, mits je de BOXKEY correct invult in CCcam (voor de EMM updates). DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
jason Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Normaal gesproken koop je een skycard altijd incl skybox die zijn nl met elkaar (getrouwd). Van die box neem je de boxkey, die je nodig hebt om de kaart in een andere box werkend te krijgen. geen skybox, geen boxkey, geen boxkey, geen update, geen update,geen beeld!!!
YAR Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 Helaas dan, weer wat geleerd…. Thanks YAR
Gertitombo Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Zelf heb ik van de week een WItte sky kaart binnen gekregen Je kan hem ZEKER automatisch laten updaten met CCCam 2.30. Wel er voor zorgen dat EMM update aan staat! Mijn kaart kwam binnen met datums uit jaar 2010 ! Na eerste uur waren alle datums weg van het witte kaart. Na herstart VU+ box (de volgende dag!) heb ik nu de datums op april 2012. Alleen PICK TV is niet open...... Heel veel succes. Als er nog vragen zijn dan zie ik het wel in deze topic.
YAR Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Geplaatst: 12 februari 2012 Thanks, maar ik moet de kaart eerst activeren. hij is nieuw van Sky via familie rechtstreeks door gestuurd en dus nog nooit geactiveerd. Misschien de volgende keer als ik daar ben maar een tweedehands skybox kopen....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen