tajvdz Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Hoi, Heeft iemand toevallig de eerste uitzending van The Voice Kids opgenomen en nog op de Dreambox staan? Er is bij mij wat mis gegaan en opslaan vanaf de RTL website is tegenwoordig ook onmogelijk. Ik hoop dat iemand me kan helpen! Twan
vGnp Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Met Firefox, Downloadhelper en deze link: --> KLIK <-- zie ik wel een downloadable mp4. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
tajvdz Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 oh en is die ook af te spelen? want gemistdownloader geeft aan dat het niet lukt vanwege DRM
vGnp Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Dit is het linkje naar de mp4: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
tajvdz Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 ok maar dat werkt alleen in firefox? in IE gebeurd er niet veel. als ik deze mp4 opsla dan is dat de uitzending van The Voice kids en is die gewoon op een pc af te spelen? of met de dreambox misschien
vGnp Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Rechtermuistoets - Opslaan Als Op de PC af te spelen (in ieder geval met VLC Media Player) en, indien in de mp4 een leesbaar formaat zit, ook op de Dreambox. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
tajvdz Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 nou zal zo eens in firefox proberen maar kan in ie nergens opslaan als vinden.. dan lijkt het wel of hij de hele site wil opslaan en er htm van maakt..
vGnp Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Zowel FireFox als IE doen het gewoon... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
vGnp Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Gedownload, en speelt als een speer. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
tajvdz Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 ja bij mij ook! bedankt voor de tip! ik loop al tegen dit probleem aan sinds de naam is gewijzigd naar rtl xl ik gebruikte gemistdownloader en die deed het eerst helemaal niet maar bij de nieuwere versie dat het met drm is beveiligd. Dus dit is de truck. niet downloaden vanaf de rtl site maar een andere url. maar hoe kan je zoeken op die site? want dit is nu een directe link naar het bestand maar als ik de bestandsnaam weghaal dan krijg ik 403 forbidden access. Is dit een site van rtl zelf en waarom bestaat deze naast de andere? op zich wel interessant. ik heb gisteravond via google alles afgezocht en kwam telkens tot de conclusie dat het niet ging lukken om iets op te slaan vanaf de rtl site.
vGnp Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 maar hoe kan je zoeken op die site? Nou, je gaat dus naar die site en zoekt het fragment wat je wilt op (als het er (nog) is) Dan rechtermuistoets op het filmpje en kiezen voor Koppelingslocatie kopieren (FF) Daarna plak ik 'm in FlashGet, een download programmaatje dat ik gebruik. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
tajvdz Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 Ok handige site! Hopen dat die niet gaat verdwijnen. Maar opslaan kan handiger door in plaats van het filmpje te openen te kiezen voor Doel Opslaan Als (in IE) Zal kwa kwaliteit niet uitmaken denk ik door er een ander programma bij te gebruiken? ik krijg hetzelfde bestand welke methode ik ook gebruik in IE of Firefox. Maar deze site is bedoeld voor mobiel maar volgens mij is die ook op een of andere manier in Mediaportal te gebruiken toch?
vGnp Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Maakt qua kwaliteit niet veel (niks dus) uit, maar FlashGet download met meerdere "draadjes" tegelijk. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen