Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand enig idee over de zapsnelheid van de ingebouwde DVB-S ontvangers van

Sharp

Samsung etc

Ik ben op zoek naar een "snelle". Alleen zijn dit soort gegevens niet gepubliceerd bij de specs.

Bedankt alvast!

Richard

Geplaatst:

Dat valt op zich wel mee..

Ik heb gewerkt bij Sony, had zelf een Samsung en heb nu een Toshiba.

De toshiba kun je VERGETEN, de DVB-S ondersteuning (van 2010-lijn ) is nonsens..

De Samsung vond ik aardig, was heel erg handig (2011 D65-serie)

De Sony's: De duitse Sony TV's hebben DVB-S aan boord, de NL varianten niet.

Panasonic zou ik ook niet kiezen, "te zakelijk"

Samsung is dan nog wel het beste. Heb nu toch een los kastje, omdat dat sowieso beter is qua functionaliteit.

• Like 1

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

Hoi Salim,

Dankje voor je reactie!

Een Duitse Sony zou nog een goeje optie zijn? Kan je dan wel menutaal "nederlands" kiezen? of is dat alles meteen in het Duits?

Ik hoorde dat de menustructuur van de samsung nietzo goed is. Speciaal voor het opslaan van je satellietzenders etc, enige ervaring hiermee?

Bedankt!

Geplaatst:

genoemde samsung D65XX heeft fastscan van CD/TVV, heeft tot 16 LNB's aansturing, is alleen langzaam met zappen....oh ja de kanalenlijst kun je exporteren en daarna op je pc bewerken en daarna weer importeren....

Samsung 40D6510WS

Geplaatst:

Waarschuwing! GEEN 16 LNB's. Er staat wel bij dat die "16 LNB's kan ondersteunen middels Disecq 1.2, maar ik heb dat NOOIT voor elkaar gekregen.

Max 4 dus. Zapsnelheid valt REUZE mee! Ik heb het niet als storend ervaren maar ik ben wel veeleisend...

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

• 4 weken later...
Geplaatst:
SalimRMAF @Panasonic zou ik ook niet kiezen, "te zakelijk" Waten waarom is panasonic te zakelijk. De panasonic werkt perfect. Ik zelf heb de P50 V10 E. En nog nooit geen probleem mee gehad. De DVB S-S2 werkt zoals hij behoort te werken, of dit zakelijk is of niet: maakt mij niet uit. Hij draait hier nu 2,5 jaar nog nooit vast gezeten, nog geen zender gevonden die niet werkte. Dus????

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen