Hay Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Hallo, wie weet waar ik de nieuwste software voor mijn Venton 100s kan downloaden. Ik heb nu 3.10. Het forum waar de software altijd te vinden was is gesloten (www.myventon.to)
iemand Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 (aangepast) Board is tijdelijk gesloten. Had de laatste tijd erg veel last van spammers Er is ook de .DE site van VENTON, maar die loopt voor bv de 200 versie achter. 4 februari 2012 aangepast door iemand gr. Erik
M_Z Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Ferr heeft 3.28 voor de hd100s, maar de link naar MegaUpload is helaas verdwenen. Zie hier : http://www.sat4all.com/forums/topic/308695-venton-hd100s-nieuwe-firmware-328/page__hl__%2Bventon+%2B100__fromsearch__1 M_Z
vGnp Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 maar de link naar MegaUpload is helaas verdwenen. Die link is er nog wel, maar MegaUpload niet meer... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Hay Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Geplaatst: 5 februari 2012 Die link is er nog wel, maar MegaUpload niet meer... vGnp Precies, die post heb ik gezien, maar de link naar Megaupload werkt uiteraard helaas niet meer. Ik ga het maar eens rechtstreeks bij Venton proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen