Ga naar inhoud

Hulp gevraagd, heb rare gevens in mijn STB staan (Humax IRCI 5400)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<BR>Deze week heb ik me ne Humax IRCI 5400 aangeschaft. <BR>Ik heb nu al een deel van deze website doorgelezen en als ik dan zie waar er iets staat over ne upgrade/patch wordt er telkens gesproken over de S/W versie enz....<BR>Ik merk nu dat den deze bij mij totaal verschillend zijn.<BR>Graag had ik geweten ofdat ik ne upgrade moet doen en dan ook dewelke en met welk programma dit het beste kan.<P>Mijn STB gegevens zijn:<P>H/W Version: OAK I&II 2.0<BR>S/W Version: MIC 1.01.00<BR>Device Driver Version: DMIC 1.01.00<BR>S/W Last Update: 3 April 2001<BR>Loader Version: L 2.08 (0025.0200)<P>Overal zie ik bij loader version iets anders staan zoals 0016.0200<P>Hopelijk kunnen jullie mij helpen en bij voorbaat dank.<P>Zonnige groeten,<P>Johnny

Geplaatst:

Dat heeft te maken met het feit dat je een NTSC versie hebt van de Humax 5400.

Geplaatst:

En kan het kwaad om andere software in te laden? (0016.0200) of moet ik andere software nemen?<P>Greetz, Johnny

Geplaatst:

Mij onbekend (helaas). De MPEG Encoder is ingesteld op NTSC signaal, heeft met de decodering eigenlijk niets van doen. Als je in de Emiraten woont ook eigenlijk geen optie! ShowTime zendt in Irdeto II en die is nog niet open..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.