Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom zou het niet mogelijk zijn om bedrijven met elkaar te laten concurreren net zoals met de telecom en internet providers. Alhoewel daar ook maar een paar grote spelers zijn.

Dan probeer jij maar eens met een NL-B adres een abo af te sluiten bij

sky helas tve CPLUS enz enz enz

krijg je mooi antwoord (als je die krijgt) u woont niet in ons land dus geografische opsplitsing (kartel)

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Dat dat nu het geval is weet ik ook wel pukje . Maar wat nu is hoeft niet persé zo te blijven. De wetgeving zou op dit punt moeten veranderen .

ik geef je 100% gelijk de wetgeving moet niet aangepast worden die zitten

goed bij de eu ,het probleem zit ergens anders

Geplaatst:

Dan moet "HET PROBLEEM" aan gepakt worden. In Brussel staat vrije marktwerking toch zo hoog in het vaandel ? Waarom dan niet op dit punt vraag ik mij dan vervolgens af.

zolang niemand het probleem daar bekend maakt doen ze niets omdat ze z.g. niet weten

Via http://ec.europa.eu/citizensrights/front_end/enquiry/index_nl.htm kan je b.v. vragen en advies inwinnen

haal dan wel ook aan het vonnis

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:62008CJ0403:NL:HTML

waar de rechters het auteursrecht binnen de EU voor radio en TV buiten werking gesteld

heeft om vrije toegang binnen de EU te maken

Geplaatst:

van mij mag sky het ook over nemen canal digitaal en over gaan in sky digitaal of sky nl

als ik sky denk denk ik aan dj kat show met linda de mol en fun-factory .

mooie tijd.

filmnet plus was beter met cable crypt decoder.

een mooie sky box met ned software wie weet.

dromen zijn bedrog of niet voor nu heb ik nog en mooie dreambox

plukje ik stem voor sky box en geen cd meer

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Geplaatst:

Niks staat Sky in de weg om in België en Nederland een bijhuis (adres) te openen en dan ligt de weg open.

Technisch gezien doet de group M7 hetzelfde, want die zitten in Luxemburg.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Niks staat Sky in de weg om in België en Nederland een bijhuis (adres) te openen en dan ligt de weg open.

sorry dit is een onwettelijke belemmering als ik iets in de buitenland koop geef ik mijn

adres op waar is ingeschreven sta niet een nep adres in het buitenland dat zou ook

verboden zijn.

In princiepe moet ik naar duitsland kunnen gaan in een electro winkel een skybox halen en

mijn woon adres opgeven dat mogen ze niet weigeren

Geplaatst: (aangepast)

een nep adres in het buitenland dat zou ook

verboden zijn.

Dit moet ik aanpassen je mag illegaal bezig zijn om tot een legaal resultaat de komen

een stuk uit het vonnis

1) Het begrip „illegale uitrusting” in de zin van artikel 2, sub e, van richtlijn 98/84/EG van het Europees Parlement en de Raad van 20 november 1998 betreffende de rechtsbescherming van diensten gebaseerd op of bestaande uit voorwaardelijke toegang, moet aldus worden uitgelegd dat het geen betrekking heeft op buitenlandse decodeerapparatuur – die toegang verschaft tot satellietomroepdiensten van een omroeporganisatie, met de toestemming van die omroeporganisatie wordt geproduceerd en verkocht, maar tegen haar wil in wordt gebruikt buiten het geografische gebied waarvoor zij werd verstrekt –, die welke door verstrekking van een valse naam en een vals adres is verkregen of geactiveerd, of die welke is gebruikt in strijd met een contractuele beperking volgens welke de apparatuur uitsluitend voor privédoeleinden mag worden gebruikt.

en deze is ook leuk

4) De bedingen van een tussen een intellectuele-eigendomsrechthebbende en een omroeporganisatie gesloten licentieovereenkomst vormen een door artikel 101 VWEU verboden beperking van de mededinging wanneer zij de omroeporganisatie verplichten geen decodeerapparatuur die toegang verschaft tot het beschermde materiaal van die rechthebbende, aan te bieden voor gebruik buiten het door die licentieovereenkomst bestreken grondgebied

en dan ook nog de wetten die beperkingen in handel tussen de eu landen verbied

groetjes

aangepast door pukje
Geplaatst:

De dag dat men bij SKY beslist om ook zijn pijlen op de Belgisch - Nederlandse markt te gaan richten is het "Game over" voor Maffia7.

Ook 'Game over' voor het commerciele cardsharen!!!

Die Duitsers begrijpen hoe het moet, nu die sukkels in NL nog!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

Geef mij hier ook maar Sky UK en dan met de Sky NL versie daarvan. 14 Sky film zenders....

De zender Sky 1 is trouwens al een vrij oude zender uit de jaren 80. Toen zat die in Nederland zelfs nog op de kabel. De zender heette toen nog Sky Channel en Linda de Mol is daar begonnen.

Grote tripple sat schotel & Xtrend ET 8000 & Humax (Ziggo)

Geplaatst:

2e kaart is eenmalig 15 euro met identiek pakket als hoofdkaart DUS

Ben het meestal met jouw eens, maar nu maak je toch een fout.

je kunt een tweede kaart aanschaffen, gelijk abbonement als de hoofdkaart, deze kost dan 12€ maandelijks

bron info post Sky en website sky.de

greets guy

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:

Dat is nog altijd goedkoper dan c+....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...