Ga naar inhoud


Welk type topfield ontvanger is geschikt voor de Beovision 7 TV


bigbrother

Aanbevolen berichten

Werk nu ongeveer 10 jaar met de PVR 4000 van Topfield prima ontvanger vertoont nu wat probleempjes [ harddisk probleempjes ]

deze speciaal gekocht omdat hij werkte met de b&o tv nu ondertussen al 4 jaar een beovision 7 die ook goed samenwerkt met de 4000

wil echter een nieuwe topfield gaan aanschaffen vanwege de ouderdom van de ontvanger

iemand een iedee welke [ nieuwe ] ontvanger van Topfield overweg kan met de beovision 7 ?? en de ervaringen van de nieuwe ontvanger

deze topfield 10 jaar zonder enig probleem mee gewerkt en elke dag gebruikt .

 

bedankt Ron,

aangepast door satencom
Onderwerp titel aan gepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad, de Tf 7710 zou ik ook niet meer aanschaffen. Die had ik als een van de eersten aangeschaft. Niets dan problemen. Bijna alles is in de loop der jaren vernieuwd. Ik heb hem nog wel als reserve bewaard, want hij werkt nog wel.

Op zich gaf de Tf een geweldig beeld, daarom heb ik de gok genomen en een Tf 7750hdpvr met 1tb harde schijf aangeschaft bij een duitse webwinkel, want die was daar aanzienlijk goedkoper Dit is al weer ruim een jaar geleden.

Werkt tot op heden perfekt. Maakt een beetje geluid door de ventilator die bij dit apparaat is ingebouwd. De laatste nieuwe software - 16-11-2011 - heb ik via de de duitse site van Tf. er op gezet.( www.i-topfield.com ) Ook vind je hier een uitgebreid aktief forum voor de 7750.

Het enige probleem is de service, garantie, zelfs alles instellen, eventuele mankementen, maar tot op heden geen problemen gehad en dan zien we wel weer verder. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk nu ongeveer 10 jaar met de PVR 4000 van Topfield prima ontvanger vertoont nu wat probleempjes [ harddisk probleempjes ]

deze speciaal gekocht omdat hij werkte met de b&o tv nu ondertussen al 4 jaar een beovision 7 die ook goed samenwerkt met de 4000

wil echter een nieuwe topfield gaan aanschaffen vanwege de ouderdom van de ontvanger

iemand een iedee welke [ nieuwe ] ontvanger van Topfield overweg kan met de beovision 7 ?? en de ervaringen van de nieuwe ontvanger

deze topfield 10 jaar zonder enig probleem mee gewerkt en elke dag gebruikt .

 

bedankt Ron,

 

Ik bedgrijp dat je een Topfield wilt gezien de ervaringen die je hebt alleen de Topfield's van vandaag te dag zijn toch niet meer te vergelijken. Ik zou toch eens kijken naar een VU+ DUO of Xtrend ET9200 gezien de mogelijkheden en stabiliteit dit soort ontvangers betervoor elkaar hebben dan de Topfields van vandaag de dag (ja, sorry dat ik dit moet schrijven in het Topfield forum ;) ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...