Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maak een N-lijn aan voor je Kaart en gooi die in je DM en zet die user op AU en je hebt geen gezeik met updates.

Hemant

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Geplaatst: (aangepast)

zet je emmcache = 1,3,15 eens zo neer bij je reader waar je kaart inzit. ik heb dat in het begin dat ik oscam ging gebruiken ook eens gehad, en probeer eens MGcamd 1,30.

Zet dit neer in je oscam.conf :

[newcamd]
port						  = 10000@0100:00006A
key						   = 0102030405060708091011121314
keepalive					 = 1
mgclient					  = 1

Je moet alleen nog even de newcamd.list even aanpassen met een ftp programma, zoals je ipadres van je ontvanger en je username en password. dan deze files in de map /var/keys zetten, wat er al in de map keys staat kan allemaal weg.

Daarna cam en oscam herstarten

Dit is alleen de instelling van alleen CD, dus geen vlaanderen of sky of whatever

Heb in het begin cccam gebruikt met een N line, maar cccam deed oscam te veel laten crashen, en daarbij MGcamd cached ook ecm's, ik heb ze op 25 seconde staan daarom zapt ie ook vlugger dan cccam vind ik.mg_cfg-newcamd.list.rar

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Moet een emm meer dan 1x geschreven worden? 1x is toch genoeg zou je denken?

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

@Hotzenwalder,

Moet een emm meer dan 1x geschreven worden?

Vaak niet, dit heeft er mee te maken wat ( lees hoe groot ) de aanpassing / verandering op de kaart moet worden.

Grotere aanpassingen gaan in meer stappen, m.a.w. meer EMM's die daar voor moeten zorgen.

Gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...