Ga naar inhoud


sundtek analoog


SystemLord

Aanbevolen berichten

De sundtek usb dvb-c/t stick kan volgens de specs ook overweg met een analoog signaal.

Gezien in mijn geval (UPC) hun standaard analoge zenders niet dvb-c FTA doorgeeft, vraag ik me af of het mogelijk is om toch de analoge zenders via deze stick gekoppeld aan een vu-duo te bekijken zijn.

 

Heb her en der al gezocht maar meeste topics gaan over dvb-c, iemand al een een poging gewaagd, of ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zo een idee dat deze ondersteuning enkel voor de PC-software geldt...een standalone receiver zoals een VU-duo is een digitale ontvanger welke overweg kan met digitaal signaal zoals MPEG2 of MPEG4. Hoe analoog precies werkt weet ik niet..maar ik denk dat een DVB ontvanger niet analoog kan verwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel de juiste USB-stick daarvoor?

Er zijn twee uitvoeringen:

1 - Sundtek MediaTV Digital Home (DVB-CT)

2 - Sundtek MediaTV Pro (DVB-CT, Radio, AnalogTV)

 

De laatste is alleen maar geschikt voor (UPC) analoog TV, als er dit kabeltje bij zit heb je de juiste USB-stick.

 

Grts.

 

Ja die nummer 2 heb ik, maar wat jerpsx schreef klinkt logisch dus dat zal niet lukken met de VU Duo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die nummer 2 heb ik, maar wat jerpsx schreef klinkt logisch dus dat zal niet lukken met de VU Duo.

 

Waarom zou dat niet werken, met de huidige flatscreen tv´s werkt het tock ook, alleen effe een andere antennekabel erin stoppen.

Jij hebt de juiste Sundtek USB-Stick, dus probeer het gewoon.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...