Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil sowiezo in de toekomst overgaan op het inbouwen van een dvd speler/brander liefst met blue ray ondersteuning (als het ooit uberhaupt komt). Nou vroeg ik mij af of het mogelijk is om tijdelijk over te gaan op een externe dvd speler/brander met usb. Zal dit werken?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Een externe dvd speler dat werkt net zo goed/fout als een interne (afhankelijk van de release gaat de interne DVD speler ook via een USB poortje, zie foto)

op de foto, zie je rechts onder dat er een USB poort word gebruikt voor een USB/SATA dongel en deze gaat naar de interne DVD speler (rode sata kabel)

post-41256-0-35813900-1328521463_thumb.jpg

GigaBlue QUAD plus 4XS2

Geplaatst:

Een externe dvd speler dat werkt net zo goed/fout als een interne (afhankelijk van de release gaat de interne DVD speler ook via een USB poortje, zie foto)

op de foto, zie je rechts onder dat er een USB poort word gebruikt voor een USB/SATA dongel en deze gaat naar de interne DVD speler (rode sata kabel)

Ik krijg mijn externe samsung brander niet aan de praat met Openpli. Deze aangesloten via usb aan de voorkant.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Inmiddels gelukt met de dubbele usb ingang aan de achterzijde. Dus niet enkel maar dubbel. Nou voorlopig voorzien van een dvd speler en nu maar wachten tot blue ray wordt ondersteund en dan ga ik over tot interne brander.

Geplaatst: (aangepast)

Inmiddels gelukt met de dubbele usb ingang aan de achterzijde. Dus niet enkel maar dubbel. Nou voorlopig voorzien van een dvd speler en nu maar wachten tot blue ray wordt ondersteund en dan ga ik over tot interne brander.

Ik denk dat je lang kan wachten voor blue ray ondersteuning,volgens mij is de snelheid van de proccesor daarvoor te langzaam.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Inmiddels gelukt met de dubbele usb ingang aan de achterzijde.

Dan is het een voedingsprobleem? Heeft je externe dvdbrander geen aparte voeding nodig?

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...