Ga naar inhoud


Azbox review tele-satellite


Gast applefan

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

http://www.tele-sate...E-satellite.pdf

Hier een mooie test waar de azbox me er echt supergoed uitkomt. Sterker nog, als allerbeste.

 

Ja klopt. De Azbox premium HD was in de tele-satellite destijds ook 'super'. We weten allemaal wat voor een bocht-box dat is.

 

Wij zijn met deze onafhankelijke en objectieve reviews begonnen juist vanwege dit soort commercieel getinte 'testberichten'.

 

Wat doet een link naar een andere review trouwens in een sat4all review topic? Was je het azbox forum kwijt? ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

** Omdat Applefan het nodig vond dit bericht voor de derde keer daar te plaatsen waar het niet thuis hoort, dit keer zijn account maar verwijderd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had die review al eerder gelezen. Maar die recensenten hebben echt nog nooit een enigma2 box gezien of van gehoord, want wat ze allemaal zo ophemelen is allemaal functionaliteit dáárvan. Dus neem het maar met een heel erg flinke hap zout... Volgens mij is het unieke aan een box de hardware in combinatie met de software wat goed moet werken? En dat is nog niet volledig goed, wordt wel steeds beter.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet flauw zijn maar als je dan eerst op de pagina's ervoor een knalgrote betaalde advertentie ziet en je leest dan dat het zo'n buitengewoon gevoelige tuner aan boord heeft dan sta je wel paf als dan wordt gemeld dat ze die dan getest hebben op 2 astra's, hotbird en hispasat. Mag je mij vertellen oe ze iets over de gevoeligheid van de tuner hebben kunnen vaststellen. Ik ben op zich zeker niet negatief over AZbox maar ik vertrouw de verhaaltjes van TeleSatellit en DrDish voor geen millimeter, die hebben veel teveel eigen belangen.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS: ik vraag me sowieso af wie de artikelen van TeleSatellit schrijven, verderop in datzelfde nummer staat een verhaal over CASTOR, hoe men daar met een 16,4 meter schotel zowaar de Congolese zenders van Rascom kan ontvangen. Dat je dat ook met een schoteltje van nog geen twee meter kunt doen vertelt het verhaal niet, ik neem aan dat de schrijver geen benul had van waar hij het over had.

aangepast door paulvr

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...