elrolandos Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Gisteren wilde ik kijken naar Eurosport hd maar helaas bleef het beeld op zwart.Ik dacht nog misschiens een storing dus vandaag weer geprobeerd maar helaas zwart.Ik canaaldigitaal gebeld en wat kreeg ik te horen.Meneer Eurosport hd is naar het basis pakket gegaan en niet meer te ontvangen vis het settopbox pakket.Oke dat kan ik nog wel begrijpen,maar buiten het settopbox pakket heb ik nog het Hdtv pakket afgesloten speciaal voor hd ontvangst,maar nu is hij ook niet meer te ontvangen in het hdpakket.De medewerker van C.D.wist mij ook niet te vertellen waarom een hd zender iuit het hd pakket was genomen.Straks moet ik wel voor hdtv betalen maar mag niets meer ontvangen. Canaal Digitaal weer een mooi staaltje om je leden te laten betalen voor iets wat jullie niet leveren. Elrolandos
CDZakelijk Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Het HD pakket is niet meer dan een aanvulling van wat je ook in SD ontvangt maar dan in HD kwaliteit. Het is niet zo dat u door € 5.00 extra te betalen automatische ook een hoger pakket krijgt. Mogelijk bent u bij het afsluiten van het HD pakket niet goed voorgelicht. Wel is het inderdaad heel erg onduidelijk wat er nu in het Settopbox pakket zit.
Moderator wiz Geplaatst: 6 februari 2012 Moderator Geplaatst: 6 februari 2012 Weet je zeker dat dat het probleem is? sinds 1 Februari zijn history HD en Eurosport HD verhuisd. Nu te vinden op astra 3 11797 Horizontaal 27500 3/4. Scan die transponder eens opnieuw en kijk even of dat wellicht je probleem oplost? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
moonchild Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 werkt hier gewoon met stbp + hd, dus 1. uitspraak helpdesk cd is van normaal nivo = crap, 2. uitspraak CDZakelijk is voor een cd dealer toch erg bedenkelijk, 3. wiz zal zoals altijd wel gelijk hebben VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
youriy Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Weet je zeker dat dat het probleem is? sinds 1 Februari zijn history HD en Eurosport HD verhuisd. Nu te vinden op astra 3 11797 Horizontaal 27500 3/4. Scan die transponder eens opnieuw en kijk even of dat wellicht je probleem oplost? precies, misschien kun je ook de foutieve titel van dit topic wijzigen in " ik probeer eurosport HD op de verkeerde frequentie te bekijken", clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Satdorus Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Ik vermoed ook dat WIZ aangeeft waar de schoen wringt. Maar de TS heeft wel een punt................... Het zou CD sieren als ze hun abonnees eens goed zouden voorlichten alvorens aan de knoppen te draaien. Gelukkig zijn er forums zoals deze waar we als sat kijker onze informatie vandaan kunnen halen.
DeBeek Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Of je kijk eens een keer op hun site, http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/zenderwijzigingen-februari2012.aspx
elrolandos Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Geplaatst: 7 februari 2012 Ik heb inmiddels weer eurosport hd,ik heb niks gedaan om het voor elkaar te krijgen,misschiens toch door de transponder wissel,maar toen ik de helpdesk van CD belde kreeg ik dus dit als antwoord.En dat is dus wat ik wilde laten weten.Ik vroeg om een probleem op te lossen maar kreeg te horen dat de zender uit mijn hd pakket was genomen.Nu blijkt dat alles gewoon weer werkt,maar de info naar mij toe was niet korrekt,het gaat het mij meer om de deskundigheid bij CD .Ik ben nu gerust ook met mijn settopbox pakket en Hd pakket blijft ik gewoon kijken naar mijn hdzenders.Alleen de uitleg van de cd medewerker deed mij ongerust worden
youriy Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Het HD pakket is niet meer dan een aanvulling van wat je ook in SD ontvangt maar dan in HD kwaliteit. Het is niet zo dat u door € 5.00 extra te betalen automatische ook een hoger pakket krijgt. Mogelijk bent u bij het afsluiten van het HD pakket niet goed voorgelicht. Wel is het inderdaad heel erg onduidelijk wat er nu in het Settopbox pakket zit. tja , dit is ook onzin. Hier het HD-pakket http://www.canaldigitaal.nl/klanten/zenders/hdtv-pakket.aspx en hier het settopbox-pakket http://www.canaldigitaal.nl/klanten/zenders/set-top-box-pakket.aspx clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
youriy Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 @elrolandes, Dat de cds-klantenservice ver onder de maat is dat wisten we al wel, jij nu ook. Het laatste wat ik zou doen in het geval van een probleem zoals jij had is de klantenservice bellen. NIet meer doen dus. Maar dan had je een topictitel moeten maken over "ondeskundigheid klantenservice" of zoiets. Maar niet zoals ie nu is. groet, clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
elrolandos Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Geplaatst: 7 februari 2012 Klopt inderdaad youriy de keuze van de titel was misschiens verkeerd,maar moest het even kwijt over cd service.Zal in de toekomst meer gerichter mailen Elrolandos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen