blitzteam Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Ik ben in het bezit van een vu duo, deze heeft een twintuner. als ik via tuner A kijk is mijn signaal sterkte op bv sport 1 maar 42 % , waardoor het beeld bevriest als ik via tuner B kijk is mijn signaal sterkte op bv sport 1=> 78 % Tuner A + B zitten beide op een aparte schotel. Dit geeft problemen als ik iets wil opnemen en naar een ander programma wil kijken. Dit probleem is spontaan ontstaan, kan het zijn dat het te maken heeft met de vrieskou Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
JanD Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Beïnvloeding van uitlijning van de schotel en of lnb misschien de oorzaak? Hoe is het bij andere gelijke zenders die je via de ene en de andere schotel ontvangt. JanD
ziggy Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 wissel de kabel eens van tuner is het dan anders om zit het waarschijnlijk in je lnb of aansluiting van de schotel en is je tuner ok. vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
JanD Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Als je schotel op een steun in de grond zit, kan door opvriezing van de grond de handel uit het lood staan. Een fractie scheef en je signaal wordt slechter of verdwijnt. JanD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen