michaelangelo Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Onlangs een nieuwe WD Caviar Black 1 Tb harde schijf gekocht. Hij deed het al die tijd goed. Vandaag ben ik even overgeschakeld geweest naar Newnigma2 image en vanaf dat moment kom ik via menu - instellingen - systeem - mijn harde schijf niet meer in. Krijg steeds een groene crash pagina te zien. Ik heb zelfs het originele image van Dream geladen, zonder enig succes. Is mijn schijf dan nu al gecrashed? Er stond niet eens wat op. Wie kan mij wat raad geven? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Mojo Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Misschien dat je de schijf opnieuw moet mounten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
michaelangelo Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Geplaatst: 7 februari 2012 Mijn schijf wordt wel herkend onder informatie - over. Maar ik kom via instellingen - systeem - harde schijf niet meer in. Ik krijg dan meteen dat groene pagina te zien. Ik heb de harde schijf ook al ontkoppeld en weer aangesloten. Zal die echt dood zijn? Wat zou ik nog meer kunnen doen? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Nowtv Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Je geeft aan dat je een andere firmware hebt geïnstalleerd. Dan is de kans dus zeer groot dat er van de vorige firmware een stukje op die hdd staat. En dat zal met een andere firmware dan zeker voor een crash kunnen zorgen als deze data wordt gelezen. Backup en bepaalde andere zaken zijn firmware afhankelijk en zijn niet universeel. Formateer de hdd en het probleem zal denk ik wel voorbij zijn. Als het niet lukt in de dreambox, hang hem dan aan een pc en haal de partities er gewoon vanaf. Zet hem in de dreambox en formateer hem dan.
michaelangelo Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Geplaatst: 7 februari 2012 Je geeft aan dat je een andere firmware hebt geïnstalleerd. Dan is de kans dus zeer groot dat er van de vorige firmware een stukje op die hdd staat. En dat zal met een andere firmware dan zeker voor een crash kunnen zorgen als deze data wordt gelezen. Backup en bepaalde andere zaken zijn firmware afhankelijk en zijn niet universeel. Formateer de hdd en het probleem zal denk ik wel voorbij zijn. Als het niet lukt in de dreambox, hang hem dan aan een pc en haal de partities er gewoon vanaf. Zet hem in de dreambox en formateer hem dan. Moet het onder linux of windows? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
usefullaliman Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Heb ik ook gehad toen ik er newnigma er op had zitten met 2 terabyte herkende de harde schijf ook niet meer gevolg groen scherm. Heb er openpli er op gezet geformatteerd,terug newnigma er op gezet kan er nu alles weer mee doen. Gr "We ride together, we die together. Bad boys for life."
michaelangelo Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Geplaatst: 7 februari 2012 Heb ik ook gehad toen ik er newnigma er op had zitten met 2 terabyte herkende de harde schijf ook niet meer gevolg groen scherm. Heb er openpli er op gezet geformatteerd,terug newnigma er op gezet kan er nu alles weer mee doen. Gr Zo grappig. Dat is nou precies wat ik gedaan heb. En idd hij doet het wel. Echter krijg ik nu mijn externe dvd speler niet aan de praat, wat ik overigens wel eerder heb gehad. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen