stotro Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Hoi, Nooit ergens last van gehad, dus daarom is dit mijn eerste Post Ik draai al jarenlang een VDR (op dit moment yaVDR) met het SC plugin. Ik heb nu mijn schotel uitgebreid met 23.5 en 28.2 wat voor de vrij te ontvangen kanalen ook prima werkt (ik kan dus NED 1,2,3 in HD zien en ook de SD varianten van RTl4,5,etc.. werken nog steeds prima). RTL4 HD & co kreeg ik geen beeld, dus eventjes mijn subscriptie gecheckt - en jawel, ik had nog gewoon Basis (zonder HD). Heb dus vorige week vrijdag online uitgebreid naar FamilieHD (concreet: Familie voor 15Euro en HD voor 5Euro). Op de website stond dat ik twee mails ga ontvangen: (1) een bevestiging en (2) als het geactiveerd is. Tot heden heb ik maar (1) ontvangen. Tot heden werkt ook geen enkele zender uit het Familie of het HD pakket, dus geen RTL4 HD, maar ook geen Mezzo of KidsCo, die volgens de zenderlijst op 19.2 te ontvangen zijn. Ik heb daarom CD vandaag gebeld, maar volgens hun staat de uitbreiding van het pakket gewoon aan. Een heractivering van het signaal heb ik ook al gehad, nu zegt CD dat ik mijn kanalenlijst opnieuw moet gaan installeren... Leuk, maar ik heb dus dankzij VDR geen gecertificeerde receiver, dus dat is niet mogelijk (en zou volgens mij ook niet helpen)... Iemand een Idee? Bvbd!
youriy Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Was er niet iets met technotrend en het het niet goed ontvangen van pakketwijzigingspulsen? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
stotro Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Geplaatst: 7 februari 2012 (aangepast) Ik heb iig een TechnoTrend S2-3200 DVB-S2 Kaart... Iemand hier meer info? 7 februari 2012 aangepast door stotro
GodZZila Geplaatst: 8 februari 2012 Geplaatst: 8 februari 2012 Ik heb iig een TechnoTrend S2-3200 DVB-S2 Kaart... Iemand hier meer info? Krijg je wel beeld op NED1 HD ? Ik vondt net een post op een andere website Hey allemaal, ik heb een mediacenter draaien met de laatste mediaportal op een windows 7 besturing. ik heb twee satteliet kaarten welke in staat zijn hd materiaal op beeld te toveren.(technotrend s2-3200) ned 1-2-3 hd bbc-hd, en meerdere hd zernders zijn dan ook goed te zien. mede hierdoor, heb ik besloten mijn canaal digitaal zender pakket te upgraden naar het familie -HD pakket. ketnet hd en canvas hd komen al goed door, maar rtl 4-5-7,sbs,veronica,ngc en meerdere zijn nog niet te zien. kan iemand mij vertellen waar het probleem ligt? ik neem aan dat de activatie goed verlopen is, aangezien ik al meer hd zenders kan kijken dan voorheen. Is een post van een half jaar geleden alleen niemand heeft er reactie op gegeven.
stotro Geplaatst: 8 februari 2012 Auteur Geplaatst: 8 februari 2012 Ketnet en Canvas HD zou ik eerst moeten testen, maar dat lijkt idd erg op mijn probleem...
MacGuinness Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Het lijkt mij geen CD, maar een HTPC (emu) probleem. Heb je al op het HTPC forum geneusd? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
stotro Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Geplaatst: 12 februari 2012 Kleine update: Met een cert. receiver werkt het nu dus wel. Ik zal jullie op de hoogte houden of het nu ook met de cardserver werkt.
stotro Geplaatst: 22 februari 2012 Auteur Geplaatst: 22 februari 2012 En werkt nu ook in de vdr. Moest dus echt met een gecertificeerde receiver gedaan werden.
GodZZila Geplaatst: 22 februari 2012 Geplaatst: 22 februari 2012 Das mooi om te horen Dus de kaart is geupdate door een gecertificeerde riceiver. En nu werkt het op je PC weer? Handig voor als iemand anders dit probleem een keer heeft weet hij wat hij moet doen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen