Sjattuh Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Iemand een idee wat dit in correct Engels moet zijn? Ik kom niet verder dat residential complex. Maar ik vraag me af of er geen beter, universeler woord voor wijk is. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Tonskidutch Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 (aangepast) Iemand een idee wat dit in correct Engels moet zijn? Ik kom niet verder dat residential complex. Maar ik vraag me af of er geen beter, universeler woord voor wijk is. local community your neighborhood your district en township in bepaalde engelstalige landen ciao 7 februari 2012 aangepast door Tonskidutch Pabadam Yonderboi
vGnp Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 suburb Dat is (een) voorstad, meer in de richting van buitenwijk dus. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
jepe Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Ik zou zeggen de ideale vertaling hangt zeer sterk af van de context. Je moet dus altijd de zin er bijgeven.
Big fellow Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Als er een toegangspoort is: "gated community" “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
pukje Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 slum laat een foto zijn dan gaat het beter met de omschrijving
moonchild Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 meestal gebruikt men in het engels het woord "ghetto", zit je altijd wel goed Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Big fellow Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Misschien dat je op zoek bent naar "residential area". Dat betekend zo ongeveer gebied met (voornamelijk) woonhuizen. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Sjattuh Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Geplaatst: 7 februari 2012 Nee, het komt allemaal wel in de buurt, maar ergens heb ik het idee dat er een meer officieel woord voor is. Een zin: Latest figures show us that 39% of the residential complexes are in hands of foreign investors. Laat mij iets meer uitleg geven. De stad waar ik woon bestaat voor 90% uit complexen met verplichte VVE's. Het is dus eigenlijk een verzameling van allerlei mini dorpjes die tesamen de stad vormen. Zo zijn er complexen met 1 blok waar 10 appartementen in zitten, complexen met 20 blokken waar in totaal wel 600 appartementen in zitten of zoals waar ik woon een villa park met 28 woningen. En het gaat erom dat ik een verzamel naam zoek van al deze buurten. Een officiele naam. Neighbourhood beschrijft het ook min of meer, maar past niet in de context en is te amicaal om er 1 van de aangedragen vertalingen totaal willekeurig als voorbeeld te gebruiken. Latest figures show us that 39% of the various neighbourhoods are in hands of foreign investors. Snappie? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Moderator ceesv Geplaatst: 7 februari 2012 Moderator Geplaatst: 7 februari 2012 condominium? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Big fellow Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Latest figures show us that 39% of the residential properties are in hands of foreign investors. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
vGnp Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 woongemeenschappen? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen