Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om geen signaal verlies te ondervinden en estetisch gezien zoek ik een oplossing voor mijn wandcontactdoos. Ik wil dus 2 satkabels uit de muur laten komen die rechstreeks op 2 ontvangers worden aangesloten. Bestaat er een deksel o.i.d die het nog netjes laat zien ipv een gapend gat in de muur?

Geplaatst: (aangepast)

Hallo suriboy,

Die dingen zijn bij elke satellietzaak te vinden, ook online. Ook bij **** heb ik ze zien liggen. Je kunt deze als inbouw of als opbouw gebruiken. Zoek op bijvoorbeeld satelliet contactdoos.

aangepast door Puch
Reclame verwijderd

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Geplaatst:

Hallo Suriboy

Voordat je zaterdag gaat monteren, lees ook het draadje van sept. 2011. Aansluitdozen satelliet Slim of Kwaliteitsverlies Ook in contactdozen zit kwaliteits verschill. Al gauw zit je aan 3dB verlies. Klik hier

Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel

Dreamb 800SE met T55 4x lnb

Geplaatst:

Dank voor het helpen nadenken. Een vraag hier stellen werkt sneller dan een search te doen...:)

Geplaatst:

die sat contactdozen beschikken volgens mij over 1x sat 1x tv en 1x fm en je wilt 2x sat neem een blindplaatje van het merk van je electra schakel materiaal.

boor daar twee gaatjes in waar je 2x een f connecter verlengbusje in monteer zo krijg je aan de buitenzijde 2 maal een sat aansluiting en je kabel zit in de inbouwdoos op het de verleng busjes gemonteerd.

dit heeft weinig verlies en kost ook niet veel ziet er ook nog goed uit.

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Geplaatst:

die sat contactdozen beschikken volgens mij over 1x sat 1x tv en 1x fm en je wilt 2x sat

Ze zijn er ook met 2xsat, 1xTV en 1xradio. De twee sats zijn onafhankelijk.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Geplaatst:

Ik gebruik nu de hirschmann eds 322f.

Deze wandcontactdoos kan gebruikt worden als dubbele aansluiting voor satelliettuner met b.v. harddiscrecoder (PVR) Deze wandcontactdoos heeft dubbele kabelaansluiting.

De tv/radio aansluiting is gecombineerd. Daar moet je dus nog een spitter opzetten als je een radio aan wilt sluiten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...