Zilverster Geplaatst: 4 maart 2012 Geplaatst: 4 maart 2012 @DePuk, @kimadi stelde ook nog een goeie vraag : >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> "En hebben je kaarten in de readers eerder wel gewoon gefunctioneerd?" <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Is de kaart wel aangemeld en geactiveerd. Geeft de kaart wel beeld in een originele ontvanger. Ik weet niet hoe het zit met de door jou gebruikte versie's van CCcam, maar oudere versies gaven niet alle EMM's door n.l.. Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
DePuk Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Geplaatst: 6 maart 2012 @DePuk, Probeer bovenstaande eens, de blauweknop optie. Volgens mij moet je bij de door jou gebruikte CCcam versies RSA en camkey invullen, voor sommige serienummers zijn invullen van allemaal 00 voldoende. Ergens op het forum moeten wel iets van deze gegevens te vinden zijn, ook wat je moet invullen voor bepaalde serienummers, gr. Zilverster. Als ik entitlements kijk op de fedora server zie ik alle gegevens die er uitgelezen moeten worden. V.w.b. de camkey en camdata kan ik genoeg vinden, maar niet voor een kaart met de serienummers 4118********. Ik zal straks als ik thuis ben nog eens wat gegevens op een rij zetten. Het probleem dat ik geen nieuwere versie van cccam gebruik is simpelweg dat wanneer ik die wil starten ik de melding krijg dat de libstdc++.so.6 niet gevonden is. Ik weet noet hoe ik die moet updaten in fedora 9. Vandaar dat ik het op deze manier probeerde. Maar wie weet als ik een nieuwere versie van cccam erop zet het probleem al opgelost is. Groet, De Puk.
DePuk Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Geplaatst: 6 maart 2012 @DePuk, @kimadi stelde ook nog een goeie vraag : >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> "En hebben je kaarten in de readers eerder wel gewoon gefunctioneerd?" <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Is de kaart wel aangemeld en geactiveerd. Geeft de kaart wel beeld in een originele ontvanger. Ik weet niet hoe het zit met de door jou gebruikte versie's van CCcam, maar oudere versies gaven niet alle EMM's door n.l.. Gr. Zilverster. Kaart werkt gewoon in de originele ontvanger. Is ook aangemeld. Waar staat RSA trouwens voor? Groet, De Puk.
Mrbeam Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Waar staat RSA trouwens voor? http://en.wikipedia.org/wiki/RSA_(algorithm) Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
DePuk Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Geplaatst: 6 maart 2012 http://en.wikipedia....RSA_(algorithm) Huhummmm! Yeah wright!.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen