Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@yvessr

Als je gelezen had wist je dat ik VTi gebruik, zelfs 4.1, en als jij daar in de feed een nieuwere oscam-1.20-unstable vindtdan 5983 denk ik dat jij aan het dromen bent.

Geplaatst:

enkelen testen op verschillende machientjes...

dat mag verschil uitmaken (dat zal verschil uitmaken)

en ook welk image er onder ligt (dat zal verschil uitmaken)

boven op hetgeen je uit de feed als absoluut werkende aangeleverd krijgt

kun je zelf testen en upgraden

upgraden door zoals beschreven inderdaad een oude met een nieuwere te overschrijven, onder gebruik van de oude naam

enkel die 6234 die speciaal aanbevolen werd door VTI teamlid plnick werkt ook met mijn zes receivers en die 2 kaarten prima

dus ik ging ook weer even terug in versie

terwijl er al 6368 bestaat

Dus als ik toch uit niewsgierigheid verder ga wordt het ook weer minder stabiel bij enkelen

raar toch

een moeilijke cam

Maar, @Yvessr

je handleiding voor camd35 (oscam<>oscam) wordt erg geappricieerd

dank daarvoor

ciao

Traces Of You

Anoushka Shankar, Norah Jones

Geplaatst:

@yvessr

Op m'n Duo draait VTi, waar ik oorspronkelijk OScam 1.20-unstable-5983 uit de feed geïnstalleerd heb. Omdat ik graag de nieuwere versies test heb ik van http://download.osca...ory=mips-tuxbox versie 6329 gedownload. Na uitpakken de naam van de file oscam-svn6329-mips-tuxbox-webif om gewijzigd in oscam_1.20-unstable-5983 en via ftp de originele file in /usr/bin overschreven met deze file. Omdat je de file overschrijft hoef je je ook niet druk te maken over je startscript e.d.

Daarbij werken m'n clientboxen via camd35 prima, dus ik snap niet welk deel van m'n verhaal ik zou moeten vergeten.

mijn antwoord van 15h36 was gericht naar @hemant welke het had over zijn 'tunisat'-plugins en het niet-beschikbaar zijn van de OScam_Stable in zijn online image plugins, en jij kwam daar net tussen om 15h33... !!!

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...