Ga naar inhoud


Frequntie veranderen


JanPielekont

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een topfield 5010PVR. Zojuist een Duo LNB twin geplaatst op een schotel van 60 cm.

Als ik nu volgens de beschrijving op internet (www.bombeek.nl/view/557.pdf ) de boel wil instellen, loop ik vast bij : NR. 3 de frequentie veranderen in 11.914. Ik heb hier alleen de keuze uit 4000 Horizontaal of 4000 verticaal. Er is ook geen mogelijkheid om dit te veranderen.

Verder heb ik ook een zeer oude lijst van satelieten o.a. met kopernicus3, hoe kan ik deze lijst verversen? Via de firmware update geeft ie aan dat de nieuwste firmware draait. Dit lijkt me sterk want die stamt uit 2006.

 

De ontvangst is trouwens prima in orde via de oude instellingen, maar ik heb het idee dat astra 3 niet doorkomt, want ik mis de regionale nog steeds.

 

Alvast bedankt voor een reactie. Marcel

aangepast door JanPielekont
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo, ik heb een topfield 5010PVR. Zojuist een Duo LNB twin geplaatst op een schotel van 60 cm.

Als ik nu volgens de beschrijving op internet (www.bombeek.nl/view/557.pdf ) de boel wil instellen, loop ik vast bij : NR. 3 de frequentie veranderen in 11.914. Ik heb hier alleen de keuze uit 4000 Horizontaal of 4000 verticaal. Er is ook geen mogelijkheid om dit te veranderen.

Verder heb ik ook een zeer oude lijst van satelieten o.a. met kopernicus3, hoe kan ik deze lijst verversen? Via de firmware update geeft ie aan dat de nieuwste firmware draait. Dit lijkt me sterk want die stamt uit 2005 Firmware versie TF-NPC 5.11.40

 

De ontvangst is trouwens prima in orde via de oude instellingen, maar ik heb het idee dat astra 3 niet doorkomt, want ik mis de regionale nog steeds.

 

Alvast bedankt voor een reactie. Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...