Wim J Geplaatst: 9 februari 2012 Geplaatst: 9 februari 2012 Wanneer ik m'n DVB-T buiten antenne op de VU+ aansluit krijg ik heel regelmatig blokvorming in het beeld M'n samsung TV met ingebouwde DBVT tuner heeft daar nog nooit enig probleem mee gehad. SNR staat op 99% en AGC op 0 , en daar heb ik een vraag over. zou dit kunnen betekenen dat mijn signaal te sterk is? Of te zwak (lijkt me sterk met buiten antenne) Ik interpreteer de AGC = 0 als geen extra versterking. De Sat tuners tonen hogere getallen voor AGC Zijn er nog mensen met DVBT tuner in de Ultimo? Kunnen die eens de SNR- en AGC-waardes uitlezen? VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Moderator wiz Geplaatst: 9 februari 2012 Moderator Geplaatst: 9 februari 2012 Wat je zou kunnen proberen als die buiten antenne een voeding nodig heeft is om de +5V even uit te zetten om te kijken of het signaal niveau dan wordt beinvloed? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Wim J Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Geplaatst: 13 februari 2012 Wat je zou kunnen proberen als die buiten antenne een voeding nodig heeft is om de +5V even uit te zetten om te kijken of het signaal niveau dan wordt beinvloed? geen 5V voeding voor buiten antenne,... VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen