klapkonijn Geplaatst: 9 februari 2012 Geplaatst: 9 februari 2012 (aangepast) kan iemand mij a.u.b helpen aan Cccam voor ziggo regio 1111 eerste vier nummers kaart 4259 ik ben vandaag overgestapt naar kabel met een vu+uno echter krijg ik het niet aan de praat. wie heeft er tips. alvast bedank mensen 9 februari 2012 aangepast door klapkonijn
Beheerder Michel Geplaatst: 9 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 9 februari 2012 Aan je andere topic te zien wordt je kaart gewoon gelezen en zal dan waarschijnlijk ook werken, maar heb je nog geen zenders gevonden en dan valt er ook niets te kijken. Je zult eerst de zenders in je box moeten krijgen. Er is altijd wel een test- of infozender die ook zonder kaart beeld geeft. Daarvoor verder in het andere topic. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
DoeEensGek Geplaatst: 9 februari 2012 Geplaatst: 9 februari 2012 Ned1 doet het altijd, ook de hd versie evenals regionale zenders.
klapkonijn Geplaatst: 9 februari 2012 Auteur Geplaatst: 9 februari 2012 Ned1 doet het altijd, ook de hd versie evenals regionale zenders. die doen het dus niet.
klapkonijn Geplaatst: 9 februari 2012 Auteur Geplaatst: 9 februari 2012 die doen het dus niet. na het plaatsen van cable.xml in ect/tubox kan ik kiezen voor zoeken op provider, ik sececteer dan ziggo brabant 1111 en laat hem kanalen zoeken. hij vind echter geen 1 kanaal.
klapkonijn Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Geplaatst: 10 februari 2012 Aan je andere topic te zien wordt je kaart gewoon gelezen en zal dan waarschijnlijk ook werken, maar heb je nog geen zenders gevonden en dan valt er ook niets te kijken. Je zult eerst de zenders in je box moeten krijgen. Er is altijd wel een test- of infozender die ook zonder kaart beeld geeft. Daarvoor verder in het andere topic. Mvg, Michel krijg de box echt niet aan het werk hoor. ook op de vrij te ontvangen kanalen heb ik na het laden van een complete zenderlijst geen beeld wat doe ik verkeerd dan? ben er al een nacht mee bezig en het lukt me maar niet beeld te krijgen.
DoeEensGek Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 krijg de box echt niet aan het werk hoor. ook op de vrij te ontvangen kanalen heb ik na het laden van een complete zenderlijst geen beeld wat doe ik verkeerd dan? ben er al een nacht mee bezig en het lukt me maar niet beeld te krijgen. Zit de kabel er wel in.. :S
klapkonijn Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Geplaatst: 10 februari 2012 Zit de kabel er wel in.. :S zelfs die heb ik vervangen uit wanhoop. Ik weet echt niet meer waar ik het in moet zoeken . heb je een idee? ik zou je eeuwig dankbaar zijn.
klapkonijn Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Geplaatst: 10 februari 2012 Aan je andere topic te zien wordt je kaart gewoon gelezen en zal dan waarschijnlijk ook werken, maar heb je nog geen zenders gevonden en dan valt er ook niets te kijken. Je zult eerst de zenders in je box moeten krijgen. Er is altijd wel een test- of infozender die ook zonder kaart beeld geeft. Daarvoor verder in het andere topic. Mvg, Michel zelfs de fta kanalen worden niet weergegeven michel. de kabeltuner zal toch niet defect zijn? hij moet dit toch gewoon kunnen weergeven zonder kaart.
Beheerder Michel Geplaatst: 10 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 10 februari 2012 Ik heb je de receiver verkocht en die werkte 100% met de software die er op stond. Als het goed is stond hij ook nog op het UPC test kanaal toen je hem kreeg. Tot ik hem uitschakelde had ik daar ook beeld op. De tuner was dus goed. Zet er VTI 4.1 op en test nog eens. De symbolrate die ziggo gebruikt is geloof ik 6875 en de meeste zenders zitten op QAM64. Aangezien ziggo voor zover ik weet geen NIT gebruikt moeten alle gegevens kloppen, anders vind je niets. Ik zal iemand vragen z.s.m. een screenshot te maken van de instellingen voor het zoeken op één transponder in jouw gebied. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
klapkonijn Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Geplaatst: 10 februari 2012 Ik heb je de receiver verkocht en die werkte 100% met de software die er op stond. Als het goed is stond hij ook nog op het UPC test kanaal toen je hem kreeg. Tot ik hem uitschakelde had ik daar ook beeld op. De tuner was dus goed. Zet er VTI 4.1 op en test nog eens. De symbolrate die ziggo gebruikt is geloof ik 6875 en de meeste zenders zitten op QAM64. Aangezien ziggo voor zover ik weet geen NIT gebruikt moeten alle gegevens kloppen, anders vind je niets. Ik zal iemand vragen z.s.m. een screenshot te maken van de instellingen voor het zoeken op één transponder in jouw gebied. Mvg, Michel reeds de nieuwe vti geinstalleerd en alle mogelijke tunerconfig settings geprobeerd maar nog steeds kan hij niet 1 kanaal vinden hoor.
Beheerder Michel Geplaatst: 10 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 10 februari 2012 Zie bijlage. Document1.pdf Firmware OpenPli 2.1 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 10 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 10 februari 2012 Dus zoeken met freq: 803000 SR: 6875 QAM: 64 FEC/Inversie: Auto en: freq: 356000 SR: 6875 Netwerk ID: 01111 Moet lukken. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
klapkonijn Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Geplaatst: 10 februari 2012 (aangepast) Dus zoeken met freq: 803000 SR: 6875 QAM: 64 FEC/Inversie: Auto en: freq: 356000 SR: 6875 Netwerk ID: 01111 Moet lukken. Mvg, Michel Michel ook met deze settings krijg ik geen zender gevonden. ik ga me nu toch echt afvragen of de tuner niet defect is... ik ben er al 8 uur mee bezig en heb nog niet eens nederland 1 kunnen vinden. kabels vervangen, aansluiting in de muur gecontroleerd, weer nieuwe kabels, openpli, vti, blackhole, alle mogelijke tunerconfig geprobeerd....ik word er een beetje moe van. hij zou toch op zn minst nederland 1 moeten kunnen vinden? 10 februari 2012 aangepast door klapkonijn
Beheerder Michel Geplaatst: 10 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 10 februari 2012 Dan weet ik het ook niet meer. De receiver is hier perfect werkend op UPC ingepakt en verzonden. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen